Gjest tanta hennes Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Går det å gi et Hannah Montana sengesett til ei jente som fyller 14, eller er Hannah montana rett og slett for de som er yngre og rett og slett barnslig for ei på 14? Noen med tenåringer som vet? Lurer bare.. for jeg skal finne gave til ei som blir 14... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg tror kanskje hun er litt stor for det. Datra mi på 6 hadde nemlig blitt overlykkelig for det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Tror det blir for barnslig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg tror hun er for stor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tanta hennes Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg tror kanskje hun er litt stor for det. Datra mi på 6 hadde nemlig blitt overlykkelig for det. Takk for tilbakemeldingen... Da prøver jeg med noe annet:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tanta hennes Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Tror det blir for barnslig. Takk for tilbakemeldingen... Da prøver jeg med noe annet:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tanta hennes Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg tror hun er for stor. Takk for tilbakemeldingen... Da prøver jeg med noe annet:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Har ei på snart 12, og en slik gave ville ha slått an for faktisk bare 1 år siden.. Men nå er hun ikke interessert i Hanna Montana lenger. Skjer utrolig mye på kort tid i den alderen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Neppe. Min 9-åring fikk det til jul og elsket det, men jeg kan ikke se for meg at det er noe for en 14-åring, blir nok for barnslig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tanta hennes Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Neppe. Min 9-åring fikk det til jul og elsket det, men jeg kan ikke se for meg at det er noe for en 14-åring, blir nok for barnslig. Takk for tilbakemeldingen... Da prøver jeg med noe annet:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tanta hennes Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Har ei på snart 12, og en slik gave ville ha slått an for faktisk bare 1 år siden.. Men nå er hun ikke interessert i Hanna Montana lenger. Skjer utrolig mye på kort tid i den alderen. Takk for tilbakemeldingen... Da prøver jeg med noe annet:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Takk for tilbakemeldingen... Da prøver jeg med noe annet:-) Hva med å kjøpe klær? Mye fine sommerklær i kjedebutikkene, og da kan hun bytte til noe hun selv har lyst på hvis det ikke helt faller i smak. Jeg kjøpte gave til en jente som ble 13 forrige uke, og kjøpte en såkalt jumpsuit hos Cubus. Visstnok veldig in for tiden... Jeg fikk hjelp av en litt eldre jente, og bursdagsbarnet ble fornøyd. http://cubus.com/no/#/no/Kolleksjon-dame/Shorts/21400084/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamma til jente på 14 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 man gir IKKE en 14-åring noe med Hanna Montana på. Tror dattern min hadde dåna da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tanta hennes Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 man gir IKKE en 14-åring noe med Hanna Montana på. Tror dattern min hadde dåna da. He he..Ok! Jeg har ikke erfaring med 14 åringer jeg da serru...så jeg har ikke peiling i det hele tatt... Bra jeg spurte før jeg kjøpte da iallfall... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
200eek Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg hadde IKKE gitt ei på 14 noe sånt. I den alderen er det tøffere med flotte farger, elegante mønstre, stilige alternativer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Datra mi blir snart 13 og hadde ledd seg i hjel om hun fikk Hannah Montana-sengesett ;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.