Gjest Eljo Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 "Skriv en fortelling om hva som skjer på bilde. Bruk norsk boka". Det som står i anførselstegn øverst er det _lærerne_ har skrevet. Amerikansk orddeling - konsekvent. Det skjer vel ikke noe på bilde, men på bildet? Ukas ord på ukeplanen er blant annet beed og beedtime... (Avansert ordliste? http://www.urbandictionary.com/define.php?term=beed) I morgen er det fri idrettsdag. I dag brettet de papir båter. Det meste av beskjeder formidles med minst to utropstegn etter. "Ha en god uke!!" Ellers...?? Dette er bare ukas ukeplan. Sånn er alle ukeplanene... *sukk* Klarer forresten ikke å finne på en god fortelling om kjempen på bildet jeg. Guttungen langt mindre. Vi blir enige om at han skulle spørre etter en klesbutikk, for han har ikke noen klær på der han står med rompa i skyene. Men så blir alle bare redde og løper av sted. Er forresten like greit å lage en morsom fortelling for vår egen skyld. Ingen kommer til å lese den uansett, å se på hjemmeleksene har de visst sluttet med. Håper inderlig at det blir bedre til høsten, dette året har vært en katastrofe. Enda godt guttungen trives i friminuttene og på SFO... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Synes du skal si fra til kontaktlæreren på en diplomatisk måte. Dette høres ikke spesielt bra ut... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eljo Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Synes du skal si fra til kontaktlæreren på en diplomatisk måte. Dette høres ikke spesielt bra ut... Det er ikke bra. Kontaktlæreren er sykmeldt og har sagt opp. Rektor var på oppvaskmøte. Det blir vel forhåpentligvis bedre til høsten... *rister på hodet* Gleder oss til å ha utviklingssamtale til uka, med en lærer som har dem 1-2 timer i uka... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det er ikke bra. Kontaktlæreren er sykmeldt og har sagt opp. Rektor var på oppvaskmøte. Det blir vel forhåpentligvis bedre til høsten... *rister på hodet* Gleder oss til å ha utviklingssamtale til uka, med en lærer som har dem 1-2 timer i uka... ;-) Det virker jo iallefall som skolen ser problemet, så godt det blir ordna opp i! Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FAU-lederen Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det er ikke bra. Kontaktlæreren er sykmeldt og har sagt opp. Rektor var på oppvaskmøte. Det blir vel forhåpentligvis bedre til høsten... *rister på hodet* Gleder oss til å ha utviklingssamtale til uka, med en lærer som har dem 1-2 timer i uka... ;-) Hva er poenget med utviklingssamtale i juni, spør jeg... Høres ikke ut som dere har trukket lykkeloddet hva skole og lærer angår, dessverre... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eljo Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hva er poenget med utviklingssamtale i juni, spør jeg... Høres ikke ut som dere har trukket lykkeloddet hva skole og lærer angår, dessverre... ''Hva er poenget med utviklingssamtale i juni, spør jeg... '' Det er jo mange dager igjen av skoleåret da! ;-) He he. Nei, det kan du si, kunne vel like gjerne gitt beng i hele samtalen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eljo Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hva er poenget med utviklingssamtale i juni, spør jeg... Høres ikke ut som dere har trukket lykkeloddet hva skole og lærer angår, dessverre... Forresten - læreren har vært veldig bra, og har vært "klippen" for ungene de 2,5 første årene, midt oppi alt rotet. Det ble vel for mye rot og tull for henne til slutt siden hun slutter... Aner ikke om det er arbeidsmiljøet eller pengekrangel eller pedagogikk-krangel eller hva det er de holder på med på den skolen der jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FAU-lederen Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 ''Hva er poenget med utviklingssamtale i juni, spør jeg... '' Det er jo mange dager igjen av skoleåret da! ;-) He he. Nei, det kan du si, kunne vel like gjerne gitt beng i hele samtalen. Poenget med en utviklingssamtale er at man skal få kontroll over "kursen", og eventuelt endre kurs om man trenger det. Så få dager igjen før sommerferien er det fullstendig meningsløst, og vitner om altfor dårlig skoleledelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FAU-lederen Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Forresten - læreren har vært veldig bra, og har vært "klippen" for ungene de 2,5 første årene, midt oppi alt rotet. Det ble vel for mye rot og tull for henne til slutt siden hun slutter... Aner ikke om det er arbeidsmiljøet eller pengekrangel eller pedagogikk-krangel eller hva det er de holder på med på den skolen der jeg. Høres aldeles ikke bra ut. Har du snakket med FAU? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hjelp. Slik kan det jo ikke fortsette! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.