Gjest Måordnepassimorgen Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Noen som har ordnet pass den siste tiden? Tips? Når lønner det seg å møte opp? Det åpner visst kl 0800. Skal ha med ungene på 9 og 4 år.... Er forberedt på lang ventetid :/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hovedinnlegger:) Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Minsten min og pappaen var der forrige torsdag, da var de der kvart over ni (åpner ni torsdager) og ventet i såvidt over en time. Det var rundt 110 foran dem i køen da de trakk kølapp. Pappaen hadde med mitt pass som legitimasjon ift min godkjenning på pass til frøkna - og fikk beskjed om at det burde byttes fordi det holdt på å gå opp i liminga. Så jeg var der nå på mandag en time etter at de åpnet og da var det også rundt 100 i kø, så sikkert en time.... Reklamasjoner blir heldigvis prioritert, så jeg var ute på under ti minutter... Jeg vil tippe det lønner seg å være der når det åpner, hvis du vil vente kortest mulig. Mener også at det sto oppslag om at det er åpent nå lørdag 5. juni. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smil til livet :o) Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg fornyet passet i høysesongen i fjor. Jeg dro til sentrum politistasjon og rakk så vidt å få tatt bilde i boksen før det ble min tur. Anbefales ) På Grønland har jeg sittet i flere timer utenom sesong. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvis du ringer 22 66 98 18 etter kl. 9, får du en lang tirade om åpningstidene. Mot slutten av den forteller de om ekstraåpningen på lørdag. Tidligere hadde de lang åpningstid én ettermiddag i uka i høysesongen. Jeg har gode erfaringer med den, men jeg tror ikke de har dette i år. Det går uansett ganske fort når de har bemanning i de fleste lukene. På de små politistasjonene hvor man kunne ordne pass tidligere (Manglerud og Stovner), var det kortere kø, men alt stoppet helt opp hvis det kom et problemtilfelle (av typen stor familie der ingen kunne skrive og alle hadde eksotiske navn). På Grønland går køen framover selv om det dukker opp en sak som krever mer enn standardbehandling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 MÅ du til Grønland da? Ikke så veldig lange veien til Sandvika f.eks, der fikk jeg nytt pass for to uker siden og det tok 14 minutter fra jeg la parkeringslapp i bilen og til jeg kjørte derfra igjen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.