Gå til innhold

Streikevakt eller barnevakt eller hva du vil...

AAA

Anbefalte innlegg

Min datters skole er streikerammet.

Jeg har hyret naboens jente i 10.klasse til å passe på henne og venninna foreløbig halve dager, da SFO har tilbud noen timer daglig. (enn sålenge...sukk...)

Hva betaler man for noe sånt? Er så heldig å stort sett ha tilgang til barnevakt som ikke skal ha betaling når vi trenger det på kveldstid, men dette blir jo annerledes.

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 i timen var det første som slo meg også.

Jeg ville ihvertfall gladelig betalt 300 pr dag for å slippe å bruke feriedager - og 8.-klassingen min ville nok passet fireåringen for 300 pr dag... Om en halv dag er seks timer, da, men det er vel ikke så langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jeg bruker en 10. klassing og en som går i 1. klasse på vgs som barnevakter. Betaler da 70,- i timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...