AAA Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Min datters skole er streikerammet. Jeg har hyret naboens jente i 10.klasse til å passe på henne og venninna foreløbig halve dager, da SFO har tilbud noen timer daglig. (enn sålenge...sukk...) Hva betaler man for noe sånt? Er så heldig å stort sett ha tilgang til barnevakt som ikke skal ha betaling når vi trenger det på kveldstid, men dette blir jo annerledes. Anyone? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest passe sum Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 50.- timen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 50 i timen var det første som slo meg også. Jeg ville ihvertfall gladelig betalt 300 pr dag for å slippe å bruke feriedager - og 8.-klassingen min ville nok passet fireåringen for 300 pr dag... Om en halv dag er seks timer, da, men det er vel ikke så langt unna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg bruker en 10. klassing og en som går i 1. klasse på vgs som barnevakter. Betaler da 70,- i timen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.