Gå til innhold

Når får barna dra på stranden alene?

Gjest Mor til svømmedyktig 11-åring

Anbefalte innlegg

Jeg har også ei i 5-klasse som svømmer som en fisk. Ho lærte vel å svømme da ho var 6, og klarer seg utrolig bra.

Vi har en strand i nærheten. Uten masse mennesker, og uten stupebrett og andre ting. Jeg kommer nok til å vurdere å la henne dra dit i sommer sammen med noen av hennes mest "stødige" venninner.

Ikke så artig å si at de må være hjemme hele dagen dersom det er strålende sol og jeg er på jobb. Dersom jeg har fri kommer jeg nok til å være med hver gang.

Men jeg får jo se om spørsmålet kommer opp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

4

• PieLill

4

• annegunn

2

• laban

1

Mest aktive i denne tråden

Vår som snart blir 12 har fått lov til å dra et par ganger alene i svømmehallen de siste månedene.

Vil likevel ikke at hun drar til stranden alene, siden det er mye mer uoversiktlig, flere vågale ungdommer og det er lekter/stupebrett der hvor jeg ikke vil de skal oppholde seg.

Ingen badevakter og mange unge/ungdom uten følge av voksne.

Selv om jeg stoler på henne, kan det hende de møter folk fra klassen og det kan oppstå gruppepress og hun gjør ting hun ikke får lov til, det kan oppstå farlig lek i vann, eller andre ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...