matildes mor Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det der med barnehagen kan du ta med knusende ro. Du kan selfølgelig ikke la barnet være hjemme pga mollusker,ser nedover at flere har lagt inn linker med henvisning til virus. Mine barn har alle hatt mollusker og den ene av barna hadde det faktisk i 2 år. Det hadde tatt seg ut om han skulle vært hjemme fra barnehagen denne tiden ja....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vil bli kvitt det Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det der med barnehagen kan du ta med knusende ro. Du kan selfølgelig ikke la barnet være hjemme pga mollusker,ser nedover at flere har lagt inn linker med henvisning til virus. Mine barn har alle hatt mollusker og den ene av barna hadde det faktisk i 2 år. Det hadde tatt seg ut om han skulle vært hjemme fra barnehagen denne tiden ja....... ''Det der med barnehagen kan du ta med knusende ro.'' Takk, godt du ser det slik jeg også gjør det. I alle fall var jeg avslappet til det fra det ble oppdaget og inntil denne uken da det ble bemerket.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Vi er også nøye med hygienen. Men er nok ikke så sterkt angrepet som dere. Prøvde med sinksalvve i dag og tok plasterlapp over, og det ser ut til å ha hjulpet noe. Ser ut til at noen av de er i ferd med å tørke ut. Skal fortsette med sinksalve i morgen og forsøker dette en stund fremover. Noen mener at den sinksalven som heter Inotyol, som har tjære i seg, funker enda bedre på å få de til å tørke ut. Verdt et fosøk det også kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vil bli kvitt det Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Noen mener at den sinksalven som heter Inotyol, som har tjære i seg, funker enda bedre på å få de til å tørke ut. Verdt et fosøk det også kanskje? Ja, det er akkurat Inotyol jeg har begynt på. Synes jeg ser forbedring allerede, men litt tidlig å si.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.