alexj Skrevet 9. september 2001 Skrevet 9. september 2001 Hei! Ønsker desperat hjelp til å få sluttet å amme. Min sønn er nå 2 år og 8 måneder,altså snar 3 år. Hva skal jeg gjøre for å klare å slutte. Hvis han ikke får,gråter han så han blir blå i ansiktet. Når jeg er på jobb og han skal legge seg,går det bra uten pupp. Det er så fort jeg er hjemme,da gir han seg ikke. Jeg var borte fra han i 5 dager,det første han ba om var PUPP!!!! Håper på et godt forslag. TAKK! 0 Siter
Gjest puzzle Skrevet 9. september 2001 Skrevet 9. september 2001 Hvem er det som bestemmer? Du eller sønnen din? 0 Siter
Ragnhild Alquist, Helsesøster Skrevet 9. september 2001 Skrevet 9. september 2001 Kjære alexj. Du må nok regne med protest og gråt fra barnet i en overgangsperiode når du har bestemmt deg for å slutte. Prøv å finn fram til andre måter du kan gi han kos og nærkontakt på, han trenger mye av det i en overgangsperiode.Innfør noen andre ritualer på den tiden han pleier å die. Sitte på fanget, lese bok, synge, fortelle eventyr? Kan den som legger gutten din når du er på jobb også gjøre det i en overgangsperiode? Barn har like stort behov for å vise føleser som oss voksne. Forskjellen er at det ofte har litt kraftigere uttrykksform. Hvis det er vanskelig for deg å være tilstede, gå i et annet rom. Hvis du klarer å stå fast ved besluttningen din, forstår gutten din etter en tid at raserianfallene hans ikke gir noen belønning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.