Lillemus Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Stigmatiserende?? Detso mere sukker en får desto større fare for avhengighet. Her kan du lese hvor skadelig sukker er: http://www.utdanningsnytt.no/templates/udf20____10993.aspx?mode=print Vi vet godt at sukkerinntaket bør begrenses, men så få sommerdager vi har med sol og varme så utgjør de isene (om det så blir flere for dagen!) fint lite... Jeg synes det er i overkant hysterisk å nekte ungene is om sommeren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hdjqphdfo Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det at kompisene hans får snop hver dag, vet du det sikkert eller er det bare noe sønnen din sier til deg? Tror jeg ville spurt kompisene hans om de virkelig får snop hver dag... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nei, barna har streng beskjed om å holde seg unne kiosk/butikk etter skolen, og får kun gå dit når de har bedt om lov. En og annen lørdag for å kjøpe lørdagsgodt eller en is. Synes det hørtes ut som en uting å dra innom kiosken daglig for å kjøpe godteri. Tror jeg hadde snakket med gutten og fått en avtale med han om at han ikke skal være med på dette. Gi han et incentiv for å holde motivasjonen oppe.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ja, jeg forstår det. Samtidig vil jeg søke råd og gjøre mitt beste så han ikke starter med snop hver dag selv. Jeg tror nok en del foreldre er sløve. Vet om flere barn som får spise is hjemme også hver dag på sommeren. Is hver dag??!! *Sjokk* Tralalalalala..... Avdeling for dårlige mødre værsågod... Alvorlig talt, sommeren i Norge er kort, is på fine dager må det være lov å nyte. Jeg snakker små pinneis, ikke digre halvkilos. Jeg kjenner det ikke en plass. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.