EnolaGay Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Lang samtale med pinessen. Som lurer inngående på dette med mammafrø og pappafrø. Ikke det tekniske, men hvordan man laget FRØENE.. at de liksom er der slik øynene, huden og håret bare er der, er litt vanskelig å ta inn.. Hvilket fører til neste spørsmål, ad omveier greier jeg å skjønne at det hun spør om er "the origin of man", altså hvem var den FØRSTE mammaen! Og hvor kom HUN fra...? Aaaaabbbbdiia... altså vi kom fra aper! Som fant ut at det var greit å gå på to. Og så begynte de å bruke verktøy.. som i pinessens hode blir til hammer & spiker.. Men hun har sett aper fiske etter maur på tv så da så... Og hvordan kommer plantene, om de bare vokser opp og detter ned liksom. Blomster som blir til tomater. Det er iaffal teit! (Mm, synes jeg og, tomater er så godt liksom, åssen kan de ha vært BLOMSTER?) Og hvordan slike "påskevenninner" greier å bli gule...*kniser* Jeg har svetta oppover og kronglet meg vei igjennom evolusjonen i hele ettermiddag. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 ''Jeg har svetta oppover og kronglet meg vei igjennom evolusjonen i hele ettermiddag.'' *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Dæven, du er dyktig! Jeg kjører den feige linja jeg, sier at han skal ringe tanta si, for hun er nemlig lærer *rødmer litt* ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.