mnoo Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 jeg har hatt litt problemer i det siste. føler meg hele tiden alene.. vennene min gjør d bare verre, er frekk mot meg og sånt.. får ikke sove om natten...d er helt jælig, vet ikke helt hva jeg skal gjøre? noen som vet hvordan jeg kan klare å sovne lettere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest memories Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 For det første..kutt ut alt som får deg til å føle deg dårllig, også folk. Du skal velge fra øverste hylle når det kommer til venner. Ikke ha folk i livet ditt som er frekke med deg..enkelt og greit. Føler du deg alene, finn noen du kan snakke med..uansett om det er en venn, familie eller noen andre. Det som kan hjelpe på når man skal legge seg er feks musikk..ligg å hør på musikk og la tankene fly til et helt annet sted..Ikke tenk på ting som er og blir..men bare drøm deg bort. Det gjør jeg når jeg har mye å tenke på..får meg til å slappe av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.