Gå til innhold

Etter opersjonen til gutt 20 mnd

Gjest Ikke privat sykehus

Anbefalte innlegg

Gutten vår opererte inn dren i ørene i går.Han er 20 mnd. Operasjonen gikk fint men oppvåkningen etterpå var litt trasig.

De vekket han litt for tidlig så han var ikke seg selv på lenge. Han var hysterisk og gråt og hylte i en time. Klarte ikke å holde han fast. Det jeg reagerte på var at bare en av oss foreldre fikk være der. Mannen min var der først men da jeg kom inn måtte han gå ut. Det var slitsomt å gå der alene å bære han når han var sånn. Selvfølgelig kunne far og jeg byttet på men det hadde vært enklere vist hadde hadde vært i samme rom.

Skjønner ikke hvorfor bare en av foredrene får være med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Så rart.

Sønnen vår har operert inn dren 4 ganger, og både jeg og pappan har vært med inn samtidig alle gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen vår har operert inn dren 4 ganger, og både jeg og pappan har vært med inn samtidig alle gangene.

Reglene var sånn. Det hang en plakat om det ved inngangen også. Men jeg synes at de bør se an hver situasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reglene var sånn. Det hang en plakat om det ved inngangen også. Men jeg synes at de bør se an hver situasjon

De burde ha fraveket denne regelen når oppvåkningsfasen ble såpass vanskelig for gutten deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne dere har spurt en av de som jobbet der, om begge kunne være med inn? De ville kanskje ha forstått dere, om dere hadde fortalt hvordan ståa var..?

Selv om det er en regel at kun én voksen skal være der, kan det hende de hadde fraveket denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn reagerte Snuppa her da hun våknet fra narkosen etter å ha tatt mandlene også, hun var da akkurat fyllt 2 år. De forsikret meg om at hun ikke var helt bevisst og ikke hadde smerter, men var veldig omtåket og at det var helt vanlig og normalt. Jeg var alene og gikk ikke og bar på henne, men holdt henne inntil meg i sengen om hun godtok dette.

Storebroren har vært i narkose _mange_ ganger og vi har aldri opplevd noe sånt med ham, så ikke vet jeg... Kanskje det varierer med hva slags type narkose de bruker eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min sønn var likedan da han hadde den operasjonen. Men vi fikk være der begge to under oppvåkningen. Dessuten ga de ham litt ekstra "dop" fordi han var så veldig "utafor".

Han slet forresten med noe som minnet om mareritt eller nattskrekk i et par uker etter narkosen. Vet ikke om det er vanlig, men det gikk i hvert fall over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn var likedan da han hadde den operasjonen. Men vi fikk være der begge to under oppvåkningen. Dessuten ga de ham litt ekstra "dop" fordi han var så veldig "utafor".

Han slet forresten med noe som minnet om mareritt eller nattskrekk i et par uker etter narkosen. Vet ikke om det er vanlig, men det gikk i hvert fall over.

Han fikk morfin så han skulle sovne igjen men han bare skreik enda mere.

De kunne ha sendt inn far synes jeg da når de så hvordan jeg slet med han.

Blir iallefall privat sykehus vist det blir en neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...