caprice Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Tiden for todelt regntøy fra HH e.l er definitivt forbi. Jeg tenkte kanskje hun ville gå med regntøy om hun fikk en litt kul regnfrakk i stedet. Jeg vet at jeg har sett noe sånt, regnfrakk med kult mønster/design, men hvor da. Noen som kan tipse meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Skogstad har: http://www.skogstadsport.com/kolleksjonen/regntoey/barn-2-14.aspx 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hva med å heller kjøpe en allværs-jakke + bukse? Pass på at det er rengtette. (Helly Tec fungerer f.eks. utmerket) Da slår du to fluer i en smekk, og så holder de seg tørre også på dager hvor det er pent når de går, og det øser ned når de skal hjem. Vi har brukt dette i mange år til snuppa på 11. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Ticket to Heaven har ensfargede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.