Gå til innhold

2 åring og bussreise

Gjest mammapåtur

Anbefalte innlegg

Gjest mammapåtur

Skal reise med buss snart, turen tar rundt 1 1/2 time, regner med det er Timekspressen vi skal ta. Hvordan er det, er det plass til vogn? Legge sammen og ha der man har bagasjen? Og hva med seler, kan jeg bruke de vanlige bilbeltene på bussen til en toåring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Det er plass til vogn i bussen ja, men noen ganger, og særlig på langrutene må man klappe vogna sammen og legge den i bagasjerommet. Jeg ville ordnet med en egen liten veske med det du måtte trenge i bussen, og ellers latt resten ligge i kurven under vogna. Så har du mindre å drasse på inn og ut av bussen. Bussene har egne barneseter som du kan benytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bussen har egne barneseter, noen i hver buss tror jeg.

Vogn og bagasje kan legges i bagasjerommet på siden av bussen, vognen må nok slås sammen.

Jeg ville ha pakket en sekk med litt kosebamser el. og litt å drikke og kanskje litt kjeks el. som er med inn i bussen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...