Gjest mammapåtur Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Skal reise med buss snart, turen tar rundt 1 1/2 time, regner med det er Timekspressen vi skal ta. Hvordan er det, er det plass til vogn? Legge sammen og ha der man har bagasjen? Og hva med seler, kan jeg bruke de vanlige bilbeltene på bussen til en toåring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det er plass til vogn i bussen ja, men noen ganger, og særlig på langrutene må man klappe vogna sammen og legge den i bagasjerommet. Jeg ville ordnet med en egen liten veske med det du måtte trenge i bussen, og ellers latt resten ligge i kurven under vogna. Så har du mindre å drasse på inn og ut av bussen. Bussene har egne barneseter som du kan benytte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Bussen har egne barneseter, noen i hver buss tror jeg. Vogn og bagasje kan legges i bagasjerommet på siden av bussen, vognen må nok slås sammen. Jeg ville ha pakket en sekk med litt kosebamser el. og litt å drikke og kanskje litt kjeks el. som er med inn i bussen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.