Gjest skurvete Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hun var plaget med skurv da hun var baby, men så ble hun så og si bra igjen, men merker nå at hun har en del store flak i hodebunnen, disse er stort sett løse, ser ut som flass... Har dere tips om å bli kvitt dem? Skal jeg bruke olje evnt salisylsyre som jeg gjorde mot skurven? Føler det er litt vanskeligere nå som hun er større, hun er veldig sta og hater at noen børster håret hennes og pirker borti skurven.... Husker jeg selv slet med skurv og hadde det nok frem til treårsalder faktisk, husker moren min drev og gredde den ut... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noen jeg Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Bruker du shampo da du vasker håret hennes? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg har brukt lusekam på mi jente i de periodene hun hadde flass. prøvde å få det til å bli så kosete som mulig, og småprate med henne og gjerne la henne stå foran vasken og leke mens jeg gredde bort flasset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skurvete Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Bruker du shampo da du vasker håret hennes? Ja, men en mild allergivennlig sjampoo og bare litt. Hun sliter litt med atopisk eksem og tørr hud i tillegg, så bader seg maks 1-2 ganger per uke. Jeg merker min mann sliter med flass og seborreisk eksem, så det er kanskje arvelig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.