Gå til innhold

Avslutningsgaver!

Gjest Roza

Anbefalte innlegg

Poden slutter i barnehagen om noen uker. Alle barna har gått i samme barnehage og vi er veldig glad i personalet.De gjør/har gjort en fantastisk jobb.

Hva er passende gave å gi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje noe godt de kan sette på pauserommet? (Konfekt e.l.)

Noen gir også gave til selve barnehagen. Slikt som leker, spill eller formingsutstyr.

Dersom det er noen få ansatte på denne avdelingen kan du også kjøpe sommerblomster til hver enkelt ansatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barnehagepersonalet.

Vi har fått små søte bokser med lys i. Pene såper eller bodylotion. Blomster eller en twistpose, konfekt osv. Det trenger ikke være dyrt! Men er veldig koselig å få en bitte liten ting. Hvis du synes det blir for dyrt med en ting til hver ansatt, så kjøper du sjokolade som fellesgave eller baker en god kake! Kake er deilig lunsjmat for personalet innimellom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Da eldstemann sluttet i barnehagen jobbet det tre flotte damer på avdelingen hans. Vi gav dem hver sin "goodiebag" fra Body Shop, med håndkrem, lotion og såpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det er så vemodig når de slutter i bhg.

Jeg ga en liten oppmerksomhet til jul eller sommer hvert år, men det fordi de gjorde mer enn hva man kunne forvente og var så til de grader tilstede i alle situasjoner som vårt barn hadde problemer med. En fantastisk barnehage.

Men nok om det, jeg har gitt vin med en liten engel fra Hadeland glassverk hengende på til jul, gavekort på kinobillett, blomster. Siste året ga jeg Marianne Auli klovnebilder i avslutningsgave til barnehagen. (ja, jeg synes de er fine.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da eldstemann sluttet i barnehagen jobbet det tre flotte damer på avdelingen hans. Vi gav dem hver sin "goodiebag" fra Body Shop, med håndkrem, lotion og såpe.

''Vi gav dem hver sin "goodiebag" fra Body Shop, med håndkrem, lotion og såpe.''

Det var gaven sin! Såne gaver liker jeg! :o))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs. Wallace

''Vi gav dem hver sin "goodiebag" fra Body Shop, med håndkrem, lotion og såpe.''

Det var gaven sin! Såne gaver liker jeg! :o))))

Jeg også. Og de bhg-ansatte ble kjempeglade. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolores77

Hva med hjemmebakt sjokolade,

pluss et bilde ungen din har malt - innrammet,

med et lite dikt med noen takk for meg ord som du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...