Gjest Roza Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Poden slutter i barnehagen om noen uker. Alle barna har gått i samme barnehage og vi er veldig glad i personalet.De gjør/har gjort en fantastisk jobb. Hva er passende gave å gi? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kanskje noe godt de kan sette på pauserommet? (Konfekt e.l.) Noen gir også gave til selve barnehagen. Slikt som leker, spill eller formingsutstyr. Dersom det er noen få ansatte på denne avdelingen kan du også kjøpe sommerblomster til hver enkelt ansatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barnehagepersonalet. Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Vi har fått små søte bokser med lys i. Pene såper eller bodylotion. Blomster eller en twistpose, konfekt osv. Det trenger ikke være dyrt! Men er veldig koselig å få en bitte liten ting. Hvis du synes det blir for dyrt med en ting til hver ansatt, så kjøper du sjokolade som fellesgave eller baker en god kake! Kake er deilig lunsjmat for personalet innimellom.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Da eldstemann sluttet i barnehagen jobbet det tre flotte damer på avdelingen hans. Vi gav dem hver sin "goodiebag" fra Body Shop, med håndkrem, lotion og såpe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermum Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Å, det er så vemodig når de slutter i bhg. Jeg ga en liten oppmerksomhet til jul eller sommer hvert år, men det fordi de gjorde mer enn hva man kunne forvente og var så til de grader tilstede i alle situasjoner som vårt barn hadde problemer med. En fantastisk barnehage. Men nok om det, jeg har gitt vin med en liten engel fra Hadeland glassverk hengende på til jul, gavekort på kinobillett, blomster. Siste året ga jeg Marianne Auli klovnebilder i avslutningsgave til barnehagen. (ja, jeg synes de er fine.-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Da eldstemann sluttet i barnehagen jobbet det tre flotte damer på avdelingen hans. Vi gav dem hver sin "goodiebag" fra Body Shop, med håndkrem, lotion og såpe. ''Vi gav dem hver sin "goodiebag" fra Body Shop, med håndkrem, lotion og såpe.'' Det var gaven sin! Såne gaver liker jeg! )))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 ''Vi gav dem hver sin "goodiebag" fra Body Shop, med håndkrem, lotion og såpe.'' Det var gaven sin! Såne gaver liker jeg! )))) Jeg også. Og de bhg-ansatte ble kjempeglade. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolores77 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hva med hjemmebakt sjokolade, pluss et bilde ungen din har malt - innrammet, med et lite dikt med noen takk for meg ord som du skriver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.