Gå til innhold

Lite interesserte besteforeldre

Gjest skuffet over mor og far

Anbefalte innlegg

Mine foreldre spør ofte om å ha jenta vår på overnatting. Da kan hun være der en natt eller hele helgen. Nå som det er sommerferie på skolen spurte min mor om å få ha henne et par dager før jeg og mannen min går ut i ferie.

Min far passet jenta vår en dag i uka fra hun var 11 måneder til hun var 3 år (han ble pensjonist før min mor).

Begge mine foreldre er aktive, har mange venner og reiser mye men det forhindrer dem ikke fra å ha barnebarna mye. De har tilsammen 4 barnebarn. De tar også barnebarna med seg på ferier osv.

Min far er 70 og min mor 68 så de er ikke så unge, men heldigvis i fin form fortsatt.

Jeg tror nok at vår datter overnatter hos dem ca. 1 gang hver 8 uke og det er ikke fordi vi trenger barnepass.

Min svigermor spør aldri om å ha henne og hun overnatter der kanskje 2-3 ganger i året.

Jeg spør om å få passe mine tanteunger og har dem gjerne en helg, min bror gjør det samme med min datter. Søsteren til mannen min spør aldri - så familier er svært forskjellige......

I min familie er vi mye nærmere hverandre og mye mer sammen enn det de er i min manns familie.

Rett og slett to HELT forskjellige familier :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...