brulla Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Mine foreldre spør ofte om å ha jenta vår på overnatting. Da kan hun være der en natt eller hele helgen. Nå som det er sommerferie på skolen spurte min mor om å få ha henne et par dager før jeg og mannen min går ut i ferie. Min far passet jenta vår en dag i uka fra hun var 11 måneder til hun var 3 år (han ble pensjonist før min mor). Begge mine foreldre er aktive, har mange venner og reiser mye men det forhindrer dem ikke fra å ha barnebarna mye. De har tilsammen 4 barnebarn. De tar også barnebarna med seg på ferier osv. Min far er 70 og min mor 68 så de er ikke så unge, men heldigvis i fin form fortsatt. Jeg tror nok at vår datter overnatter hos dem ca. 1 gang hver 8 uke og det er ikke fordi vi trenger barnepass. Min svigermor spør aldri om å ha henne og hun overnatter der kanskje 2-3 ganger i året. Jeg spør om å få passe mine tanteunger og har dem gjerne en helg, min bror gjør det samme med min datter. Søsteren til mannen min spør aldri - så familier er svært forskjellige...... I min familie er vi mye nærmere hverandre og mye mer sammen enn det de er i min manns familie. Rett og slett to HELT forskjellige familier :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.