Gå til innhold

Kjørepose?

Gjest hva mener dere?

Anbefalte innlegg

Gjest hva mener dere?

Er det noen vits i?

http://www.flust.no/baby-og-smaabarn/sove/babytrold-termokjoerepose-dun/

se her f.eks.

PLeier jo å ha på varme i bilen, så blir lett for varmt om ungen skal ha kjørepose? Og kler på ungen når man skal ut og inn av bilen, evnt har pledd rundt.

Bruker pose i vogna, den har huller til trepunktssele, så kan sikkert bruke den i bil og men...

Hva mener dere?

Brukte ikke kjørepose til forrige unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Voksipose i vogna og teppe i bilen holde lenge for oss.

Det blir fort varmt i bilen, og da ser jeg for meg at en kjørepose er bare et styr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du det så kaldt i bilen at du selv må sitte i dunjakke når du kjører? :o)

Bare tull med mindre den også brukes som vognpose mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Har to barn og savnet aldri noe sånt. Stusset over venninner som kjøpte såkalt kjøredress, som jeg aldri så behov for.

Jeg synes det var mye greiere å kle barnet i ull, og tulle et tepper rundt om bilen var kald. I motsetning til en slike pose kan et teppe enkelt tas av når bilen er oppvarmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok med en lett dyne i bilen når babyen var bitteliten og det var veldig kaldt. Senere brukte vi bare et helseteppe.

Ungen er vel kledd for sesongen uansett, og bilen blir relativt fort varm hvis den har utstyr som fungerer. Tror det er flere svette enn frosne babyer i biler og vogner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 unger som er født i oktober, desember og februar. Har ikke hatt noe behov for kjørepose til noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest danskeren

Dette er jo akkurat samme type produkt som en voksipose. Rigtigt mange forældre er jo glade for voksiposen og denne kan sikkert dække den samme brug.

Ser det er et danske produkt. I Danmark bruger man hovedsageligt store bag-vogne til ungerne når de er små, og voksiposen er ikke slået igennem på samme måde som den er i Norge. Det mest almindelige er at bruge et lammeskinn i bunden af vognen og med dyne ovenpå. Jeg ser reklamen mest som et forsøg på at nå ud til forbrugeren og sælge et produkt a-la voksiposen uden at fokusere på at den skal bruges i barnevognen. - Tror vel egenligt ikke at der er ret mange som trænger en egen kørepose, men hvis man skal køre først og så lægge barnet ned i barnevognen bagefter så kan det muligvis være praktisk at flytte en "bylt" bestående af barn+pose fra bil til vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...