Hildemamma Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Mitt barn er 2 mnd og har behov for poliklinisk behandling ukentlig på sykehus. I tillegg har hun hatt, og skal ha korte innleggelser. Hele min morspermisjon går med til å følge henne opp ift sykdommen. Jeg ble rådet av sykehuset til å søke om pleiepenger nå, men kan jeg det så lenge jeg er i morspermisjon? Hvordan vil dette i såfall påvirke morspermisjonen? Hun er ikke livstruende syk, så jeg søker pleierpenger etter paragraf 9-10. På forhånd tusen takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Har ikke peiling, men for min del høres det merkelig(og usannsynlig) ut om du skal ha krav på et dobbelt sett trygdeytelser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tror jeg ikke Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kan aldri tenke meg du har rett på "dobbel" stønad. Det gir ingen mening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zellica Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 I følge denne linken får du ikke pleiepenger når du har fødselpermisjon. http://www.rikshospitalet.no/ikbViewer/page/no/pages/oppholdet/underside?p_doc_id=36845 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg har ikke greie på dette, men kanskje er det mulig å få pleiepenger nåmens hun er syk, og så får du utsatt permisjonen din, slik at du totalt sett får være lenger hjemme med lønn? Du må nesten spørre NAV om dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Da sykehuset har rådet deg til dette, så bør det vel være noe i det. Vil tro at du i såfall får utsatt permisjonen. Jeg hadde nok først hørt mere med sykehuset før jeg kontaktet Nav. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.