Gå til innhold

Trenger råd og oppmuntring


Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg trodde jeg hadde bestemt meg for å slutte å amme min nå 13 mnd. gamle datter. Var borte i helgen for om mulig å få henne til å glemme puppen, men på vei hjem snek tvilen seg på. Er dette riktig? Bør hun ikke få morsmelk til hun er i alle fall 1 1/2?

Hva synes dere; er det for tidlig å slutte nå, eller bør jeg holde på mitt? Nå har hun ikke fått på 2 dager, og i morges da hun gjorde tydelige tegn på at hun ville ha, ble hun ikke særlig sint av å bli avvist.

Jeg er så i tvil - har noen et trøstens ord å komme med?

Føler meg sårbar, hormonell og usikker ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjære Anonymous. Hvorfor må du slutte om det fungerer for dere begge? De fleste du spør vil ha en mening om dette. Prøv å finne ut hva du selv egentlig vil, slik at du ikke angrer om du slutter. Mange har en fortsatt glede med kosestunden som amming gir, også utover et år. Dessuten får barnet en daglig dose med antistoffer. Uansett hva du bestemmer deg for har du gjort en flott innsats for barnet ditt og forhåpentligvis har det vært til glede for begge to. For mange oppleves det vemodig å slutte uansett hvor gammelt barnet er. Da er liksom en spesiell epoke over. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...