Minaline Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hei. Vi skal overnatte i hotel Legoland en natt, og trenger en overnatting til dagen etterpå.Noen med gode tips til et fint og barnevennlig sted i Billund eller deromkring? Gjerne videre oppover mot Hirtshals, der vi skal dra med båten neste dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvis det bare er en enkel overnatting uten ekstra tid vill jeg antakelig bare funnet et hvilket som helst hotell. Har dere noe mer tid, har jeg hørt positivt om dette, og i Sæby er det veldig hyggelig: http://www.folkeferie.dk/da/Ferie-i-Danmark/Nordylland/Saeby-Soebad/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ser nå at du ønsker et sted i Billund eller deromkring - jeg tenkte nærmere fergen. Dessuten er det mulig jeg blandet Hirtshals og Fredrikshavn, Sæby er nærmere sistnevnte. Trekker dermed tilbake forslaget mitt :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.