Mrs. Wallace Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg er nok over middels rotete av meg, og har unger på besøk så og si hver eneste dag. Det kan godt tenkes at ungene synes det er rotete, men så lenge de velger å komme så får de bare tåle det Jeg signerer bare her, jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Oppvokst med et ryddig hjem... men nå skal vi ikke ha samme forventningene som man kunne ha før. Før var ofte mor hjemmeværende og hadde bedre tid til å holde det ryddig hjemme. Nå jobber de fleste ofte fullt og er slitne når de kommer hjem, må lage middag og rekker kanskje bare rydde litt... Ligger ofte på etterskudd jeg, både hva gjelder klesvask og rydding. Prøver være flink til å ha inn i oppvaskmaskinen etter at vi har spist, så det ikke blir liggende, men titt og ofte slurver vi og skal liksom ta det i morgen pga vi blir så trøtte både jeg og mannen... og plutselig har det hopet seg opp en haug med oppvask på kjøkken og smulete benk. Og ungen som har griset på gulvet så det ser ut som vi ikke har vasket på ukesvis... En må bare senke krava Ja, helt enig med deg i det. Var nok litt annerledes før. Min mor hadde nok bedre tid enn jeg har, selv om det nok ikke innrømmes ;-) Vi har virkelig ikke høye krav. Det er full fart hele tiden, og knapt tid til tøyvask og oppvask... Vi også utsetter nok noe som vi burde ha tatt med en gang, men noen ganger er vi bare så slitne.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.