hjernetrimmern Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Har noen her inne peiling på i hvilke butikker man kan få kjøpt flipp-flopp sandaler? Har ei datter på 4 som absolutt vil ha...og har lovet henne, om jeg klarer å finne størrelsen hennes (Str 27) i salg... Var innom Nille og Europris i dag, men de hadde ikke... Eller er det ikke så vanlig lenger... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jo, de finnes Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Her i Bergen har jeg sett det på Sparkjøp. Og H & M hadde mange fine til småjenter, så jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjernetrimmern Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Her i Bergen har jeg sett det på Sparkjøp. Og H & M hadde mange fine til småjenter, så jeg. Takk, da skal jeg skjekke opp det!! =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ebay? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Så på H&M her om dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Selv på Rema har jeg sett det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matildes mor Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Vi pleier kjøpe flipp flapper til ungene på obs-adidas. Syns de sitter litt bedre på og tåler litt mere en hm sine feks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.