uvitende......! Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hei. Er det noen her som har et forslag til aktiviteter som kan brukest på siste skoledag før ferien? Vi er ferdig på onsdag, så alle tips mottas med takk jeg har en gjeng men 2. klassinger og trenger litt tips….. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Steke vafler, lage til et hyggelig bord og spise sammen. Litt saft og litt godteri gjør susen;o) Kanskje har noen lyst å opptre med noe? Synge, danse, spille, eller fortelle en vits? Det skal ikke så mye til før det blir morsomt. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 På skolen mine barn går følger de omtrent samme opplegg for alle trinn: 1. Samling i gymsal for utdeling av en liten gave til 7-klassingene. 2. Avslutning på de enkelte trinn, her har det ene trinnet en quiz og alle spiser litt medbragt godteri. Det andre trinnet leser litt og prater litt uten noe mer opplegg, tror jeg. Tid for dette er ca. 1 time. 3. Fotballkamp mellom lærerne og 7. trinn. Resten av skolen er heiagjeng. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.