Gjest togli Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Tempur overmadrass har 15 års garanti, min er mer enn 15 år og like god enda. Da regner jeg med min er god nok ennå Jeg er veldig glad i den! 0 Siter
meg__123! Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Nei, han får seg trolig leilighet fra 1.september.... Ok Bare nysgjerrig jeg 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Har det Tror jeg kommer til å fortsette å bruke den, ja Etter min mening finner du ikke noe bedre selv om jeg vet mange som hater tempur, men det er det beste for meg ) 0 Siter
Colette Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Etter min mening finner du ikke noe bedre selv om jeg vet mange som hater tempur, men det er det beste for meg ) Jeg har tempurpute, og jeg må si at jeg synes den er litt motbydelig når det er kaldt i rommet. Temmelig stein hard, kan man si :-( 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Da regner jeg med min er god nok ennå Jeg er veldig glad i den! Jeg har bare en billig skumgummimadrass under min tempur overmadrass og det funker veldig bra for meg. Jeg merker ikke madrassen som er under. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Jeg har tempurpute, og jeg må si at jeg synes den er litt motbydelig når det er kaldt i rommet. Temmelig stein hard, kan man si :-( ''Jeg har tempurpute, og jeg må si at jeg synes den er litt motbydelig når det er kaldt i rommet. Temmelig stein hard, kan man si :-('' *hihi* Men den blir jo myk når kroppsvarmen din har virket på den en liten stund. ) 0 Siter
Colette Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 ''Jeg har tempurpute, og jeg må si at jeg synes den er litt motbydelig når det er kaldt i rommet. Temmelig stein hard, kan man si :-('' *hihi* Men den blir jo myk når kroppsvarmen din har virket på den en liten stund. ) Ja, akkurat der hvor hodet ligger så :-) Men hvis jeg vil flytte på meg, så tar det litt tid før det er behagelig igjen. Dette er det eneste jeg ikke liker med tempur. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Etter min mening finner du ikke noe bedre selv om jeg vet mange som hater tempur, men det er det beste for meg ) Samme her! Jeg kjøpte tempurmadrassa når jeg var fire-fem uker på vei med tiåringen. Hadde grusomme bekkenløsningssmerter (ble aldri helt bra etter første svangerskap to-tre år før) og etter kort tid med den nye madrassa var jeg mye bedre. Bekkenet mitt krangla aller mest i første svangerskap - andre og tredje gang gikk det mye bedre og jeg er sikker på at tempurmadrassen har æren for det... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Jeg har bare en billig skumgummimadrass under min tempur overmadrass og det funker veldig bra for meg. Jeg merker ikke madrassen som er under. Ok! Men greit å ha ei god seng allikevel... Kan jo risikere å bli mannelaus for resten av livet om senga ikke holder stand ;-P 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Ja, akkurat der hvor hodet ligger så :-) Men hvis jeg vil flytte på meg, så tar det litt tid før det er behagelig igjen. Dette er det eneste jeg ikke liker med tempur. Kanskje du har det veldig kaldt på soverommet? Hos meg er det ikke så kaldt og madrassen former seg med det samme jeg flytter meg... På vinterstid når senga fortsatt er kald kan det føles litt hardt når jeg flytter på meg... 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Ok! Men greit å ha ei god seng allikevel... Kan jo risikere å bli mannelaus for resten av livet om senga ikke holder stand ;-P Har du bare tempur på din side da? Hvis han ikke liker tempur så er det ikke din skyld. Jeg har fått mine madrasser av hjelpemiddelsentralen og har egentlig aldri tenkt på den madrassen jeg har underst før høstløv begynte å snakke om det. Men merker at når jeg er på sykehuset og får gamle tempurmadrasser med plastikk rundt så er det ikke like gode som min og den nærmer seg 10 år den og. 0 Siter
Colette Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Kanskje du har det veldig kaldt på soverommet? Hos meg er det ikke så kaldt og madrassen former seg med det samme jeg flytter meg... På vinterstid når senga fortsatt er kald kan det føles litt hardt når jeg flytter på meg... Det er klart at en pute er mer i "friluft" enn en madrass, Og ja, jeg har det så kaldt jeg bare kan på soverommet:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Har du bare tempur på din side da? Hvis han ikke liker tempur så er det ikke din skyld. Jeg har fått mine madrasser av hjelpemiddelsentralen og har egentlig aldri tenkt på den madrassen jeg har underst før høstløv begynte å snakke om det. Men merker at når jeg er på sykehuset og får gamle tempurmadrasser med plastikk rundt så er det ikke like gode som min og den nærmer seg 10 år den og. Kun min side av sengen som har tempur... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Det er klart at en pute er mer i "friluft" enn en madrass, Og ja, jeg har det så kaldt jeg bare kan på soverommet:-) Da kan jeg forstå det Jeg har både pute og madrass i tempur.Helt avhengig 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Kun min side av sengen som har tempur... Det er det verre. Jeg har 120 cm seng og tempuren i samme størrelse. Jeg liker ikke å ligge alene i dobbelseng, men 120 cm er passelig når man er forelsket ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Det er det verre. Jeg har 120 cm seng og tempuren i samme størrelse. Jeg liker ikke å ligge alene i dobbelseng, men 120 cm er passelig når man er forelsket ;o) Hmmm ;-P Men dyrt med stor tempur da..... Tror min enkle madrass kosta 6000 for ti år siden .... 0 Siter
tiliti Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Huff, dette minner meg om min gamle (rimelige) Ikea-madrass. Der hadde man også etterhvert en lei tendens til å rulle mot midten. Madrassen vi har nå har heldigvis ikke slike tendenser. Dessuten består den av to 80 cm.-madrasser og en felles overmadrass, genialt om en ønsker ulik hardhet eller sover lett og ergrer seg over den andres nattlige krumspring. Det synes jeg også er beste løsning. Synes felles madrass er et helt vanvittig styr, umulig å sove. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Hmmm ;-P Men dyrt med stor tempur da..... Tror min enkle madrass kosta 6000 for ti år siden .... Den koster 9000 ser jeg. Men her er de HMS gir ut nå som skal være nesten like gode http://www.viscostar.no/208/8/viscostar-overmadrass-120x200.html. http://www.viscostar.no/category/5?gclid=COvz6IPGqqICFdMq3godbW1CSA her ser du prisen på alle størrelsene. Mye billigere og sikkert ikke dårligere. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Den koster 9000 ser jeg. Men her er de HMS gir ut nå som skal være nesten like gode http://www.viscostar.no/208/8/viscostar-overmadrass-120x200.html. http://www.viscostar.no/category/5?gclid=COvz6IPGqqICFdMq3godbW1CSA her ser du prisen på alle størrelsene. Mye billigere og sikkert ikke dårligere. Lagt til i favoritter! Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.