Gå til innhold

God dobbelseng

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Tempur overmadrass har 15 års garanti, min er mer enn 15 år og like god enda.

Da regner jeg med min er god nok ennå :) Jeg er veldig glad i den!

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• Lillemus

3

• Colette

3

• meg__123!

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, han får seg trolig leilighet fra 1.september....

Ok :) Bare nysgjerrig jeg :)

Skrevet

Har det ;)

Tror jeg kommer til å fortsette å bruke den, ja :)

Etter min mening finner du ikke noe bedre selv om jeg vet mange som hater tempur, men det er det beste for meg :o)

Skrevet

Etter min mening finner du ikke noe bedre selv om jeg vet mange som hater tempur, men det er det beste for meg :o)

Jeg har tempurpute, og jeg må si at jeg synes den er litt motbydelig når det er kaldt i rommet. Temmelig stein hard, kan man si :-(

Skrevet

Da regner jeg med min er god nok ennå :) Jeg er veldig glad i den!

Jeg har bare en billig skumgummimadrass under min tempur overmadrass og det funker veldig bra for meg. Jeg merker ikke madrassen som er under.

Skrevet

Jeg har tempurpute, og jeg må si at jeg synes den er litt motbydelig når det er kaldt i rommet. Temmelig stein hard, kan man si :-(

''Jeg har tempurpute, og jeg må si at jeg synes den er litt motbydelig når det er kaldt i rommet. Temmelig stein hard, kan man si :-(''

*hihi* Men den blir jo myk når kroppsvarmen din har virket på den en liten stund. :o)

Skrevet

''Jeg har tempurpute, og jeg må si at jeg synes den er litt motbydelig når det er kaldt i rommet. Temmelig stein hard, kan man si :-(''

*hihi* Men den blir jo myk når kroppsvarmen din har virket på den en liten stund. :o)

Ja, akkurat der hvor hodet ligger så :-) Men hvis jeg vil flytte på meg, så tar det litt tid før det er behagelig igjen. Dette er det eneste jeg ikke liker med tempur.

Gjest togli
Skrevet

Samme her! Jeg kjøpte tempurmadrassa når jeg var fire-fem uker på vei med tiåringen. Hadde grusomme bekkenløsningssmerter (ble aldri helt bra etter første svangerskap to-tre år før) og etter kort tid med den nye madrassa var jeg mye bedre. Bekkenet mitt krangla aller mest i første svangerskap - andre og tredje gang gikk det mye bedre og jeg er sikker på at tempurmadrassen har æren for det...

Gjest togli
Skrevet

Jeg har bare en billig skumgummimadrass under min tempur overmadrass og det funker veldig bra for meg. Jeg merker ikke madrassen som er under.

Ok! Men greit å ha ei god seng allikevel... Kan jo risikere å bli mannelaus for resten av livet om senga ikke holder stand ;-P

Gjest togli
Skrevet

Ja, akkurat der hvor hodet ligger så :-) Men hvis jeg vil flytte på meg, så tar det litt tid før det er behagelig igjen. Dette er det eneste jeg ikke liker med tempur.

Kanskje du har det veldig kaldt på soverommet? Hos meg er det ikke så kaldt og madrassen former seg med det samme jeg flytter meg... På vinterstid når senga fortsatt er kald kan det føles litt hardt når jeg flytter på meg...

Skrevet

Ok! Men greit å ha ei god seng allikevel... Kan jo risikere å bli mannelaus for resten av livet om senga ikke holder stand ;-P

Har du bare tempur på din side da? Hvis han ikke liker tempur så er det ikke din skyld. Jeg har fått mine madrasser av hjelpemiddelsentralen og har egentlig aldri tenkt på den madrassen jeg har underst før høstløv begynte å snakke om det. Men merker at når jeg er på sykehuset og får gamle tempurmadrasser med plastikk rundt så er det ikke like gode som min og den nærmer seg 10 år den og.

Skrevet

Kanskje du har det veldig kaldt på soverommet? Hos meg er det ikke så kaldt og madrassen former seg med det samme jeg flytter meg... På vinterstid når senga fortsatt er kald kan det føles litt hardt når jeg flytter på meg...

Det er klart at en pute er mer i "friluft" enn en madrass, Og ja, jeg har det så kaldt jeg bare kan på soverommet:-)

Gjest togli
Skrevet

Har du bare tempur på din side da? Hvis han ikke liker tempur så er det ikke din skyld. Jeg har fått mine madrasser av hjelpemiddelsentralen og har egentlig aldri tenkt på den madrassen jeg har underst før høstløv begynte å snakke om det. Men merker at når jeg er på sykehuset og får gamle tempurmadrasser med plastikk rundt så er det ikke like gode som min og den nærmer seg 10 år den og.

Kun min side av sengen som har tempur...

Gjest togli
Skrevet

Det er klart at en pute er mer i "friluft" enn en madrass, Og ja, jeg har det så kaldt jeg bare kan på soverommet:-)

Da kan jeg forstå det :)

Jeg har både pute og madrass i tempur.Helt avhengig ;)

Skrevet

Kun min side av sengen som har tempur...

Det er det verre. Jeg har 120 cm seng og tempuren i samme størrelse. Jeg liker ikke å ligge alene i dobbelseng, men 120 cm er passelig når man er forelsket ;o)

Gjest togli
Skrevet

Det er det verre. Jeg har 120 cm seng og tempuren i samme størrelse. Jeg liker ikke å ligge alene i dobbelseng, men 120 cm er passelig når man er forelsket ;o)

Hmmm ;-P

Men dyrt med stor tempur da..... Tror min enkle madrass kosta 6000 for ti år siden ....

Skrevet

Huff, dette minner meg om min gamle (rimelige) Ikea-madrass. Der hadde man også etterhvert en lei tendens til å rulle mot midten.

Madrassen vi har nå har heldigvis ikke slike tendenser. Dessuten består den av to 80 cm.-madrasser og en felles overmadrass, genialt om en ønsker ulik hardhet eller sover lett og ergrer seg over den andres nattlige krumspring.

Det synes jeg også er beste løsning.

Synes felles madrass er et helt vanvittig styr, umulig å sove.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...