Gjest Bariana Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Jeg tror alltid jeg skal ha kontinental seng. Synes de er supergode. De selger på A-møbler nå på salget til kr 3000, ellers får man en til 5000. Vi betalte 5000(det var beste pris da også) på A-møbler for 12 år siden og den er like god å ligge i enda. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Jeg tror alltid jeg skal ha kontinental seng. Synes de er supergode. De selger på A-møbler nå på salget til kr 3000, ellers får man en til 5000. Vi betalte 5000(det var beste pris da også) på A-møbler for 12 år siden og den er like god å ligge i enda. Skal sjekke nettsiden til A-møbler 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. juni 2010 Skrevet 19. juni 2010 Jeg kjøpte en 160 rammemadrass fra Ikea da jeg pælma ut eksen. Den var ikke dyr, men jeg kjøpte den dyreste overmadrassen i tillegg. Funker kjempefint, og jeg har sjaber rygg som er meget selektiv på senger. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. juni 2010 Skrevet 19. juni 2010 Jeg kjøpte en 160 rammemadrass fra Ikea da jeg pælma ut eksen. Den var ikke dyr, men jeg kjøpte den dyreste overmadrassen i tillegg. Funker kjempefint, og jeg har sjaber rygg som er meget selektiv på senger. Hehe, "pælma ut eksen".. ;-) Takk for tips! Skulle ønske Ikea lå nærmere :-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.