Gå til innhold

God dobbelseng

Anbefalte innlegg

Gjest Bariana
Skrevet

Jeg tror alltid jeg skal ha kontinental seng. Synes de er supergode. De selger på A-møbler nå på salget til kr 3000, ellers får man en til 5000. Vi betalte 5000(det var beste pris da også) på A-møbler for 12 år siden og den er like god å ligge i enda.

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• Lillemus

3

• Colette

3

• meg__123!

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Jeg tror alltid jeg skal ha kontinental seng. Synes de er supergode. De selger på A-møbler nå på salget til kr 3000, ellers får man en til 5000. Vi betalte 5000(det var beste pris da også) på A-møbler for 12 år siden og den er like god å ligge i enda.

Skal sjekke nettsiden til A-møbler :)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg kjøpte en 160 rammemadrass fra Ikea da jeg pælma ut eksen. Den var ikke dyr, men jeg kjøpte den dyreste overmadrassen i tillegg. Funker kjempefint, og jeg har sjaber rygg som er meget selektiv på senger.

Gjest togli
Skrevet

Jeg kjøpte en 160 rammemadrass fra Ikea da jeg pælma ut eksen. Den var ikke dyr, men jeg kjøpte den dyreste overmadrassen i tillegg. Funker kjempefint, og jeg har sjaber rygg som er meget selektiv på senger.

Hehe, "pælma ut eksen".. ;-)

Takk for tips! Skulle ønske Ikea lå nærmere :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...