Gå til innhold

Kronprinsessebryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke de kan velge slikt helt selv... har du sett noen av de greslige kjerringaktige klærne MM går i?

Men jeg synes den hun hadde i dag var veldig fin og jeg likte Märthas også.

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Colette

10

• candyqueen_83

7

• Elis31

5

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg tror ikke de kan velge slikt helt selv... har du sett noen av de greslige kjerringaktige klærne MM går i?

Synes de norske repporterene gjør en elendig jobb:(

Skrevet

Slik har man ikke tid til. Skal på kontoret både i dag og i morgen.

For å gifte deg to ganger :)- ?

candyqueen_83
Skrevet

Men stakkars så lenge de må stå!!

Veldig lenge. Og de må jo stå innmari lenge nå også.

Utrolig mye korsang i dette bryllupet. Ikke voldsomt begeistra for det jeg.

Skrevet

Synes de norske repporterene gjør en elendig jobb:(

Ser på Svtv 1 Har sett på hele dagen jeg.. *rødm* Tusen ganger bedre en norskebryllupet! Akkurat nå takket hun folket og nå skal de omsider inn. De må være utslitte! Så mye ståing, gosj. I det antrekket.

De virker så utrolig mye mer sammensveisede som familie enn de norske pærene. Skulle vært svensk jeg tror jeg.. hehehe.. kult med svenskekongelige og ønsker Norsk republikk! :0P

candyqueen_83
Skrevet

Ser på Svtv 1 Har sett på hele dagen jeg.. *rødm* Tusen ganger bedre en norskebryllupet! Akkurat nå takket hun folket og nå skal de omsider inn. De må være utslitte! Så mye ståing, gosj. I det antrekket.

De virker så utrolig mye mer sammensveisede som familie enn de norske pærene. Skulle vært svensk jeg tror jeg.. hehehe.. kult med svenskekongelige og ønsker Norsk republikk! :0P

Jeg syns det var mye mer romantisk og nært med MM og H jeg. Mer personlig. Daniel tør jo nesten ikke å ta på Victoria jo. Såvidt leppene var nær hverandre.

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg syns det var mye mer romantisk og nært med MM og H jeg. Mer personlig. Daniel tør jo nesten ikke å ta på Victoria jo. Såvidt leppene var nær hverandre.

Han er sikkert så nervøs at han har nok med å være tilstede. Han har jo hele tiden holdt en lav profil, kanskje han er en sjenert person, Det skal mye mann til for å stille opp på dette showet, når du ellers er ganske mediesky.

hidi, the scorpion
Skrevet

Han er sikkert så nervøs at han har nok med å være tilstede. Han har jo hele tiden holdt en lav profil, kanskje han er en sjenert person, Det skal mye mann til for å stille opp på dette showet, når du ellers er ganske mediesky.

Helt enig;)

candyqueen_83
Skrevet

Joda, ser den da. Men kysse kona si ordentlig bør han jo klare ;O)

Gjest høstløv
Skrevet

Joda, ser den da. Men kysse kona si ordentlig bør han jo klare ;O)

Ja, det greier han sikkert fint, de har jo kjent hverandre i 9 år og bodd sammen lenge. Alle har vel opplevd å få et kyss feilplassert, men kanskje ikke for åpen TV-kanal.

Skrevet

Jeg er totalt imot monarki-tullet.

Nei, skal ikke bruke min lørdag til å se på disse menneskene. Skjønner ikke poenget med at folk blir født til slike posisjoner...

Det går jo ikke ann å være i mot. Er de født med blått blod så er de jo født med det. Ikke noe de kan for.

Gjest høstløv
Skrevet

Det går jo ikke ann å være i mot. Er de født med blått blod så er de jo født med det. Ikke noe de kan for.

Det blå blodet er utvannet med vanlig rødt blod veldig mange ganger, så det må i tilfelle være fiolett.

Skrevet

Det blå blodet er utvannet med vanlig rødt blod veldig mange ganger, så det må i tilfelle være fiolett.

Som jeg husker fra biologitimen så er det blå blodet dominerende, så det forsvinner ikke om en kongelig gifter seg med en borgelig.

Gjest høstløv
Skrevet

Som jeg husker fra biologitimen så er det blå blodet dominerende, så det forsvinner ikke om en kongelig gifter seg med en borgelig.

Nei det forsvinner ikke fra den kongelige, men barna deres får blandet blod.

Blander du blått med rødt blir det lilla.

Gjest 100% republikaner
Skrevet

Eh.....

Skrevet

Slitsom musikk, litt kjedelig kjole, og hvorfor må Daniel alltid ha så grusomme briller på seg??

Ingen bryllup slår Mette Marit og kronprins Haakon sitt syns jeg :o)

Jeg har ikke tenkt å kritisere noe ved verken brud, brudgom eller bryllup. Jeg synes rett og slett det har vært fantastisk å se at to mennesker som lyser av kjærlighet til hverandre fikk lov til å gifte seg i dag:-) Til tross for alt jeg så av småting som jeg kunne sette fingeren på:-)

Skrevet

Nei det forsvinner ikke fra den kongelige, men barna deres får blandet blod.

Blander du blått med rødt blir det lilla.

Nei, tenk på brune øyne og blå øyne, man får enten det ene eller det andre. Brune øyne er dominerende. Blått blod er dominerende. Og kommer du først fra blått blod vil du alltid føre det videre.

Skrevet

Nei, tenk på brune øyne og blå øyne, man får enten det ene eller det andre. Brune øyne er dominerende. Blått blod er dominerende. Og kommer du først fra blått blod vil du alltid føre det videre.

Blått blod finnes jo ikke....Hvordan kan du sammenligne det med øyenfarge - som faktisk finnes?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Slitsom musikk, litt kjedelig kjole, og hvorfor må Daniel alltid ha så grusomme briller på seg??

Ingen bryllup slår Mette Marit og kronprins Haakon sitt syns jeg :o)

Jeg saa bare paa noen minutter idag, da de sto forran presten og maa si at jeg synes kjolen var enkel og flott:)

Skrevet

Jeg saa bare paa noen minutter idag, da de sto forran presten og maa si at jeg synes kjolen var enkel og flott:)

Jeg likte ikke kjolen og den stramme frisyren til bruden. Men det spiller ingen rolle så lenge de tydeligvis elsker hverandre så høyt som de gjør :-) Det er det aller viktigste:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...