Gå til innhold

Kronprinsessebryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ahr sett hele sermonien på nett-tv nå i kveld. Fantastisk kjole, Victoria var rett og slett nydelig. Daniel var noe kjedelig både med hårsveis og de store brillene, men han hadde jo en korrekt og flott fremtreden. Måtte de forbli lykkelige.

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Colette

10

• candyqueen_83

7

• Elis31

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg likte ikke kjolen og den stramme frisyren til bruden. Men det spiller ingen rolle så lenge de tydeligvis elsker hverandre så høyt som de gjør :-) Det er det aller viktigste:-)

Smak og behag osv :)

Liker ikke bloetkakekjoler og synes denne var fin:)

Skrevet

Den var jo fin. Men jeg forventer litt mer "sus" over en kongelig brudekjole:-) Ellers så var jeg nesten mest facinert over gjensynet med Bjørn Skifs, som sang vidunderlig:-) Tenk at han er 63 år..Men det så du kanskje ikke?

Skrevet

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Den var jo fin. Men jeg forventer litt mer "sus" over en kongelig brudekjole:-) Ellers så var jeg nesten mest facinert over gjensynet med Bjørn Skifs, som sang vidunderlig:-) Tenk at han er 63 år..Men det så du kanskje ikke?

Du oensket deg noe mer ala Dianas bryluppskjole?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hun var vakker her synes jeg. Likte baade frisyren og kjolen. Vakkert smil hun har. Ligner paa sin mor da hun var yngre.

Noe annet som slaar meg er at brudeparet ligner paa hverandre. Samme ansiktstrekk.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Glemte aa nevne at han holder seg bra ja.

Skrevet

Du oensket deg noe mer ala Dianas bryluppskjole?

Noe mer oppsiktsvekkende enn den som kom, i hvert fall :-) Jeg synes Victoria virker ltt "hard" med mange maskuline trekk, og kunne tenkt meg noe som myket opp denne fasaden. Tror nok at Prins Daniel skal få noe å bryne seg på. Jeg så hvordan hun hele tiden tok initiativet til det som skulle skje. "Ta min hånd- nå går vi dit- og nå gjør vi det":-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Noe mer oppsiktsvekkende enn den som kom, i hvert fall :-) Jeg synes Victoria virker ltt "hard" med mange maskuline trekk, og kunne tenkt meg noe som myket opp denne fasaden. Tror nok at Prins Daniel skal få noe å bryne seg på. Jeg så hvordan hun hele tiden tok initiativet til det som skulle skje. "Ta min hånd- nå går vi dit- og nå gjør vi det":-)

Hun har et litt kantete ansikt ja, men hun er saa straalende naar hun smiler, saa det veier opp for det negative:)

Har ikke hatt tid til aa foelge med i dag dessverre.

Skrevet

Hun var vakker her synes jeg. Likte baade frisyren og kjolen. Vakkert smil hun har. Ligner paa sin mor da hun var yngre.

Noe annet som slaar meg er at brudeparet ligner paa hverandre. Samme ansiktstrekk.

''Noe annet som slaar meg er at brudeparet ligner paa hverandre. Samme ansiktstrekk.''

Det er det flere som har sagt:-) Og en annen ting som er merkelig er jo at Daniel ble født den dagen Carl Gustav ble konge i Sveige:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''Noe annet som slaar meg er at brudeparet ligner paa hverandre. Samme ansiktstrekk.''

Det er det flere som har sagt:-) Og en annen ting som er merkelig er jo at Daniel ble født den dagen Carl Gustav ble konge i Sveige:-)

Joess, ja det var godt gjort:)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det går jo ikke ann å være i mot. Er de født med blått blod så er de jo født med det. Ikke noe de kan for.

Joess, finnes det blaatt blod? Det var nytt for meg:)

Skrevet

Hun har et litt kantete ansikt ja, men hun er saa straalende naar hun smiler, saa det veier opp for det negative:)

Har ikke hatt tid til aa foelge med i dag dessverre.

Ja, hun ser fantastisk ut:-) Men jeg kan ikke annet enn å synes godt om prins Daniel også. Han virker veldig sympatisk. Og for en tale faren hans holdt :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ja, hun ser fantastisk ut:-) Men jeg kan ikke annet enn å synes godt om prins Daniel også. Han virker veldig sympatisk. Og for en tale faren hans holdt :-)

Joda, mannen ser snill ut. Ingen tvil om det:) Har ikke hoert talen heller jeg.

Skrevet

Jeg var forelsket i han for 30 aar siden og hadde han paa veggen, men det har g[tt over :o)

Det hadde det egentlig for meg også:-) Helt til jeg så han i dag:-)

Jeg glemmer ikke da jeg ferierte på Øland for mange år siden. Han hadde sitt "Badrock" og Carl Gustaf og Silvia med barna rocket åpenlyst på konserten:-)

Skrevet

Victoria ser jo så utrolig forelsket ut, og de har vært sammen i mange, mange år. Det taler mye for hvilken mann Daniel må være for henne og hvilket forhold de har synes jeg :)

Jeg bryr meg ikke tøddel om Daniel ser kjedelig ut eller ei, han virker som en kjempestødig, kjærlig og modig ung mann

Håper de får leve lykkelige i mange, mange, mange år sammen

Har alltid synes de svenske prinsessene har lignet eventyrprinsesser, og har likt dem godt. Får håpe dette paret forblir forelskede og lykkelige i svært mange år fremover

Og den slasken til den andre vakre damen skulle jeg gjerne vridd halsen om på, de skulle jo vært i gang de også om ikke lenge

mariaflyfly
Skrevet

Slitsom musikk, litt kjedelig kjole, og hvorfor må Daniel alltid ha så grusomme briller på seg??

Ingen bryllup slår Mette Marit og kronprins Haakon sitt syns jeg :o)

Jeg synes kjolen var nydelig, men den kronen hun hadde på huet var for stor og pompøs. Hadde vært penere med noe enklere til den enkle kjolen.

Mette-Marit så one million dollar ut i lyseblått. :)

Gjest uinteressant
Skrevet

Jeg ønsker det unge paret lykke og hell på ferden, men det er ikke innenfor mitt interesseområde å se på bryllupet til ukjente mennesker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...