Gjest Nickløsheletia Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Men hadde det vært mote, hadde vi jo syntes det var fint :-) Glem det forrige svaret. Trodde dere diskuterte noe annet enn kjolen:) Den den kjolen vil aldri bli fin mote eller ikke:) 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Jeg synes ikke all mote er = pent... Det synes ikke jeg heller, men jeg husker hvor stas det var med Diana i sin tid :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Er ikke slike briller moderne nå da? Uansett, han har så utrolig kjip hårfasong. Ser ut som en gammel gubbe jo. Han hadde nok gjort seg bedre medkontaktlinser og en annen hårklipp. Faren min nevnte idag at Daniel så ut som Clark Kent og det sal jeg si meg enig i Jeg synes han er kjekk jeg ) 0 Siter
laban Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Jeg husker da foreldrene hennes giftet seg. Det var sommer da også, det regnet da også, og jeg så ikke på da heller. Men alt gikk greit allikevel. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Faren min nevnte idag at Daniel så ut som Clark Kent og det sal jeg si meg enig i Jeg synes han er kjekk jeg ) Det synes jeg virkelig faren din har rett i. 0 Siter
Gjest royalist Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 Jeg var selv i bryllup til noen andre, ikke fullt så storslått, men likevel utrolig flott bryllup Men så reprisen på søndag. 0 Siter
Gjest historieinteressert Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 Jeg blir helt lattermild når jeg leser innleggene nedover her. Hvorfor i all verden skal man mene noe om andres og totalt ukjente menneskers brudekjoler, briller, hårfrisyre m.m. Vi kan jo ikke engang skylde på at vi er interesserte fordi paret skal representere Norge, og være norges ansikt utad. Nei, dette syns jeg er fullstendig latterlig.. Kanskje fordi disse menneskene (den svenske kongefamilien) er en viktig del av den norske historien? 0 Siter
....AV Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 Jeg husker da foreldrene hennes giftet seg. Det var sommer da også, det regnet da også, og jeg så ikke på da heller. Men alt gikk greit allikevel. ''Det var sommer da også'' Ja, det var faktisk samme dag ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 Det synes jeg virkelig faren din har rett i. Hehe 0 Siter
laban Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 ''Det var sommer da også'' Ja, det var faktisk samme dag ;-) Så kjekt, da blir det lett å huske bryllupsdagen... (Det var i Oslo det regnet begge gangene, altså.) 0 Siter
Gjest uinteressant Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 Kanskje fordi disse menneskene (den svenske kongefamilien) er en viktig del av den norske historien? Ja, det er kanskje fortsatt litt kongelig blod igjen i den svenske kongefamilien, i motsetning til den norske?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.