Gjest to anno Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Bankterminalen gav meg bare avvist (på tross av penger på kortet). Betjeningens svar var at de tok ikke slikt kort. I dag opplevde jeg det samme på en bensinstasjon, og da skjedde det jaggu med BÅDE skandiabank-kortet og gebyrfri visa-kortet jeg har i backup. 15 minutter tidligere og 30 minutter senere fungerte det helt fint andre steder. Ikke helt heldig i dagens anti-kontant/vekterstreik-tider. V Jeg tror nok heller at betjeningen trodde at dette var et master card eller noe lignende... Kansje vedkommende ikke visste forskjell på visa og master... beklageligvis er betjeningen skjeldent oppdattert 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ufint Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg tror nok heller at betjeningen trodde at dette var et master card eller noe lignende... Kansje vedkommende ikke visste forskjell på visa og master... beklageligvis er betjeningen skjeldent oppdattert hehe ;-) Vel det er også vanlig BankAxept (standard bankkort) - har merkene for begge deler.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.