Gjest Gullkorn fra husets 9-åring Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Det naturlige samtaleemnet på lørdag var selvsagt bryllupet i den svenske kongefamilien. 9-åringen og jeg ble sittende og snakke litt om de kongelige, og jeg så mitt snitt til å finne ut hva den håpefulle vet om den norske kongefamilien.. "Og hva heter kongen i Norge da gutten min?", spør jeg forventningsfult. 9-åringen tenker så det knaker og svarer forsiktig... "Var det han Allah??" Skal si jeg ble lang i maska og brukte lang tid til å fortelle om den norske kongefamilien etter det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utviklingen Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 med alle nye landsmenneskene vi drar inn i landet blir det allah som regjerer snart 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 med alle nye landsmenneskene vi drar inn i landet blir det allah som regjerer snart Tja - det er kun 2% som er muslimer, så det må jo være fordi den muslimske og kristne guden er den samme, i så fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.