Gå til innhold

Gravid uten å vite det?

Gjest Helst ikke flere

Anbefalte innlegg

Gjest Helst ikke flere

I de siste ukene synes jeg at jeg har kjent noe beveget seg i magen min. Fikk litt panikk for at jeg er gravid. Har 2 barn og hadde ikke tenkt på flere. Men mensen har vært regelmessig det siste året så at jeg er gravid er vel liten sjanse for.Og de andre graviditene har jeg vært veldig dårlig de 3 første mnd og vært innlagt på sykehus pga kvalme så hadde jeg vært gravid no så hadde jeg vel blitt dårlig igjen. Men hva er den bevegelsen i magen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være tarmbevegelser/tarmaktiviteter. Jeg har det fra tid til annen og det kan faktisk minne veldig om fosterbevegelser. Jeg har tenkt at det er helt utrolig hvor mye bevegelse (og støy) tarmer kan lage. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Tarmbevegelser. Jeg har hatt mye av det, og jeg lurte faktisk på første gangen jeg la merke til det om jeg var gravid. Det er nå mange år siden, så det var nok tarmene som rørte på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, du kan jo ta en test just in case, dersom det er andre faktorer som gjør at du mistenker graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også være en cyste. En venn av meg mistenkte også graviditet, men alle tester var negative. Hun beskrev det som å ha en tennisball i magen som hoppet opp og ned. Men det er jo greit å få sjekket ut med lege uansett, da, så bestill time for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne av min mor på 45 hadde og tarmbevegelser. Som de sier. De ble født seks uker etterpå... ;0) *knis*

Var derfor jeg helgraderte meg med å si at en test kan være smart ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...