Spirello Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 så venter vi ei jente! ) Kjempespennende, siden jeg har en gutt fra før. Den kommende far er helt i ekstase. Gleder meg til å shoppe små søte kjoler til neste sommer. ) Vi har så vidt begynt å tenke på navn, for hun er ikke venter før i november.. Har dere noen fine navn på lur? Vi synes Linnea er så fint, men siden det lå på 2. plass over brukte navn i 2009 så vil vi finne et som ikke ligger på SSb´s topp 10. Vil gjerne ha et jentenavn på L.. Er ikke så veldig glad i tradisjonelle norske navn som Liv, Sigrid, Lise osv. De er fine de, men vil ikke kalle datteren min det. Eller åp M, eller noen andre hvis dere har noen fine navn dere vil dele. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Spennende Noen litt spesielle navn jeg kjenner småjenter som heter og som jeg synes er kjempefine: Sienna Vienna Evita Aida Luna 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest septembermum Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Gratulerer Linnea er jo veldig fint da. Liss.... Louise. Leonora. Andre bokstaver: Sara, Sandra, Ida, Emilie, Elise, Sofie, Olivia, Marthe, Kristine, Elisabeth. Lurt å sjekke navnetoppen og ikke velge de aller mest populære navna, litt kjedelig å havne i en klasse med fem Sara'er Streber selv med å tenke ut navn, vet ikke om vi får gutt eller jente, men vil ha tre jente- og guttenavn på lur, og så se an babyen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Lea, Leah. Mari. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Lina, Line, Laura, Lilly, Linn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Spennende Noen litt spesielle navn jeg kjenner småjenter som heter og som jeg synes er kjempefine: Sienna Vienna Evita Aida Luna togli da, håper du ikke er alvorlig..!? Sienna? Vienna? LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 togli da, håper du ikke er alvorlig..!? Sienna? Vienna? LOL Du sa det jeg var høflig nok til å bare tenke. *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest septembermum Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Du sa det jeg var høflig nok til å bare tenke. *s* Skulle til å si: hva er galt med norske navn? Når man får slike sjeldne navn kan jo ikke folk la være å undre på hvor vedkommende kommer fra.... kan da umulig være norsk liksom? Men for all del, spennende med sjeldne navn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Lotte! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Det er morsomt med én av hver, som kjent har jeg også det. Noen jentenavn: Line / Lina / Live / Lone Lisbeth Mari / Marita Miriam Milrid 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Lilly Lykke Leentje Louise Liz Marianne Marlene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Inspirert av Evita og Aida under her, kom jeg på flere fra operaens verden: Carmen, Lulu, Lucia, Eurydike, Rosina, Pamina, Mimi, Venus, Isolde, Senta, Erda, Freya 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Gratulerer, så gøy! Det er veldig koselig å ha en av hver. Lene, Lisa og Leah synes jeg er pene navn på L. På M er mine favoritter Milla, Mina og Maria. Sistnevnte vurderte vi til Datra, husker jeg. Leah og Milla er det jeg liker best. Men så liker jeg ganske streite navn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Gratulerer med vordende jente. Selv syns jeg Lone og Liane er fint. Mariann og Melinda. Ellers liker jeg også Juliane, Elida, Alina, Helene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Liva/Livia, Leona, Mille, Maja, Mie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Så herlig med ei lita jente Gratulerer Mathilde synes jeg er søtt Mina også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Gratulerer En av hver er flott! Live? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 200eek - som liker "M" - navn :) Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Linett, Melanie. Mariel og Marita 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 L og/eller M? Hadde jeg fått bestemme aldeles selv hadde Snuppa her hett Lina Margrethe.... ) Grattis forresten! )))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Du sa det jeg var høflig nok til å bare tenke. *s* Samme her.. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.