Spirello Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Gratulerer med vordende jente. Selv syns jeg Lone og Liane er fint. Mariann og Melinda. Ellers liker jeg også Juliane, Elida, Alina, Helene. Det er Lone som egentlig er planen.. men vi vil sjekke ut litt flere navn før vi bestemmer oss helt ) Masse fine navn som har kommet frem her.. Ikke så fan av "engelske" nevn heller.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Inspirert av Evita og Aida under her, kom jeg på flere fra operaens verden: Carmen, Lulu, Lucia, Eurydike, Rosina, Pamina, Mimi, Venus, Isolde, Senta, Erda, Freya Ååååå Carmen er nydelig. Ellers så synes jeg det var mange snåle navn.. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Skulle til å si: hva er galt med norske navn? Når man får slike sjeldne navn kan jo ikke folk la være å undre på hvor vedkommende kommer fra.... kan da umulig være norsk liksom? Men for all del, spennende med sjeldne navn. Mente ikke sjeldne navn da, men vil ikke ha de på topp 10. men liker ikke sånne vanlige navn som Lars, Line, Liv, Siv osv. De er helt ålreite, og jeg liker dem jo.. men vil ikke bruke sånne navn på barna mine ) Vil ikke ha for spesielle navn heller.. Vi heller mest mot Lone. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Spennende Noen litt spesielle navn jeg kjenner småjenter som heter og som jeg synes er kjempefine: Sienna Vienna Evita Aida Luna Takk for svar, men de var litt for spesielle for min smak ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Lotte! :-) Den slenger jeg meg selvsagt på - Vår Lotte ble 10 år her om dagen, vi har fulgt med på navnestatistikken siden hun ble født, og hun er milelangt unna noen 10 på topp :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 togli da, håper du ikke er alvorlig..!? Sienna? Vienna? LOL Kjenner småjenter med de navnene og det tok tid før jeg vente meg til det - nå synes jeg det er nydelige navn med fin klang Rart hva man venner seg til Men kanskje litt rart å hete Vienna Olsen da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Takk for svar, men de var litt for spesielle for min smak ) Trenger tilvenningstid Hva med Stella? Kjempefint navn synes jeg - og et navn jeg kunne brukt på mitt eget barn Eller Olivia? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Lene Marie er fint synes jeg. Ikke uvanlig, men samtidig så er det ikke helt vanlig heller :-) Gratulerer og lykke til med den lille :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Den slenger jeg meg selvsagt på - Vår Lotte ble 10 år her om dagen, vi har fulgt med på navnestatistikken siden hun ble født, og hun er milelangt unna noen 10 på topp :-) ....Og jeg er som jeg har sagt før enda sur fordi mannen min ikke ville gå med på Lotte. Hrmf. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Tabea og Dina liker jeg. Er forøvrig veldig enig med deg ang. å styre unna topp 10 lista. Jeg har et barn med et slikt navn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 ....Og jeg er som jeg har sagt før enda sur fordi mannen min ikke ville gå med på Lotte. Hrmf. ;-) Jeg og. Han nektet plent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalmeny Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Luna? Kanskje litt for spesielt, men hvis dere vll skille dere ut så .. Finnes det andre stavemåter for linnea? Kanskje Lina? Eller Liva? navn på M: Marie Maria, Malin... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalmeny Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ååååå Carmen er nydelig. Ellers så synes jeg det var mange snåle navn.. ) Carmen assosiere først og fremst med spansktalende land, ikke etniske nordmenn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalmeny Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 ....Og jeg er som jeg har sagt før enda sur fordi mannen min ikke ville gå med på Lotte. Hrmf. ;-) Hva med å kalle barnet Charlotte, og heller ha Lotte som klengenavn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Mente ikke sjeldne navn da, men vil ikke ha de på topp 10. men liker ikke sånne vanlige navn som Lars, Line, Liv, Siv osv. De er helt ålreite, og jeg liker dem jo.. men vil ikke bruke sånne navn på barna mine ) Vil ikke ha for spesielle navn heller.. Vi heller mest mot Lone. Siden du liker Lone - som høres litt dansk ut for meg... Hva med Iben - dansk, litt uvanlig og litt i "familie" med Linnea, sånn lydmessig synes jeg... Ida har kanskje også blitt litt mindre vanlig nå, det hadde vel en topp for 10-15 år siden eller noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Luna? Kanskje litt for spesielt, men hvis dere vll skille dere ut så .. Finnes det andre stavemåter for linnea? Kanskje Lina? Eller Liva? navn på M: Marie Maria, Malin... Jeg kjenner flere hunder som heter Luna... Og hester som heter Stella... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalmeny Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg kjenner flere hunder som heter Luna... Og hester som heter Stella... Min hund heter Luna. Hest har jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Lisette, Lucille, Lenie, Liesl, Lou, Louisa. For sem`pel. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Gratulerer ) Lola.. Hihi ) Leona, Lea, Lilly er fine navn syns jeg ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Gratulerer! :-) Det er greit å styre unna navnetoppen, ikke kjempestas å være Emma 3 i klassen, liksom. Linnea ser ut til å bli et slik navn også, så selv om det er søtt ville jeg nok styrt unna. Mine favoritter (helt ute å ta hensyn til dine bokstav-tanker): Line Anna Lotte Ragne Tirill Gine Sigrid Lykke til med valget! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.