Gå til innhold

For den som måtte lure og "kjenne" meg her

Spirello

Anbefalte innlegg

Linken må da være et fint navn i vår tid, når de nyfødte havner på Facebook før navlestrengen er kuttet...

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Spirello

11

• morsan

8

• Mrs. Wallace

4

• mariaflyfly

3

Gjest Taqwa

Hvorfor må det begynne på L? Heter gutten din noe på L og så skal det liksom matche? Vet at mange tenker sånn, men det er jo såååå avleggs og på grensen til harry

synes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må det begynne på L? Heter gutten din noe på L og så skal det liksom matche? Vet at mange tenker sånn, men det er jo såååå avleggs og på grensen til harry

synes

Nei han gjør ikke det.. Jeg vil ha et jentenavn på L, men skrev ikke det MÅ hente det.. Hva andre måtte mene er harry blåser jeg i. Jeg vill bare ha tips til fine navn på L, og det har jeg fått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var en del fine navn, og mye snålt jeg aldri kunne tenke meg å brukt også.. :) Ser tydlig at smaken er som baken, heldigvis! :o) Jeg tror nok jeg fortsatt liker Lone best.. :) Vi har heldigvis en stund igjen å tenke på. Har notert meg noen av deres forslag.

Tusen takk for innspill og gratulasjoner! :o)

Hei, jeg heter Line, og har ALLTID vært fornøyd med navnet mitt.

Etter en navnediskusjon på jobben, hvor det viser seg at svært mange i perioder ikke har vært fornøyd med navnet sitt, begynte jeg å lure på hvorfor jeg alltid har vært fornøyd med mitt... Konklusjonen er; det ser ut som alle smiler når de sier "Line" - og det er jo hyggelig :-)

(Min datter har derfor et navn som begynner på i...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...