morsan Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Linken må da være et fint navn i vår tid, når de nyfødte havner på Facebook før navlestrengen er kuttet... LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taqwa Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hvorfor må det begynne på L? Heter gutten din noe på L og så skal det liksom matche? Vet at mange tenker sånn, men det er jo såååå avleggs og på grensen til harry synes 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Hvorfor må det begynne på L? Heter gutten din noe på L og så skal det liksom matche? Vet at mange tenker sånn, men det er jo såååå avleggs og på grensen til harry synes Nei han gjør ikke det.. Jeg vil ha et jentenavn på L, men skrev ikke det MÅ hente det.. Hva andre måtte mene er harry blåser jeg i. Jeg vill bare ha tips til fine navn på L, og det har jeg fått 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alegre Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Libe Lina Leila Leyla Lin 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 det var en del fine navn, og mye snålt jeg aldri kunne tenke meg å brukt også.. Ser tydlig at smaken er som baken, heldigvis! ) Jeg tror nok jeg fortsatt liker Lone best.. Vi har heldigvis en stund igjen å tenke på. Har notert meg noen av deres forslag. Tusen takk for innspill og gratulasjoner! ) Hei, jeg heter Line, og har ALLTID vært fornøyd med navnet mitt. Etter en navnediskusjon på jobben, hvor det viser seg at svært mange i perioder ikke har vært fornøyd med navnet sitt, begynte jeg å lure på hvorfor jeg alltid har vært fornøyd med mitt... Konklusjonen er; det ser ut som alle smiler når de sier "Line" - og det er jo hyggelig :-) (Min datter har derfor et navn som begynner på i...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.