Sofline Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Sønnike er to måneder og har ennå ikke fått noe navn. Vi er helt blanke, så nå tyr jeg til dol. Vi vil helst ikke ha noe som "alle" andre barn heter, men det skal heller ikke være noe sært som dem på morsans liste i Spirellos tråd under her, med andre ord et navn alle har hørt før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Sønnik er jo faktisk et guttenavn;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Sønnik er jo faktisk et guttenavn;-) Det blir litt for spesielt. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Birk Edgar Eyolf Eivind Aksel Hauk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Adrian Emil Ask Herman Johan 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Aksel/Axel Didrik Bastian Henning Bendik 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Birk Edgar Eyolf Eivind Aksel Hauk Eneste greie navnet der var jo Aksel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Henrik, Jakob, Adam, Jørgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Det blir litt for spesielt. :-) Hva med: Sven Even Peder Oskar Gustav Olav August Gard Sturla 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Skule Bendik Hellek Roger Lars Thomas 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attekattenoa Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jonas Hugo Tallak 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pyttan Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Oskar er min favoritt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolores77 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg syns Elias er veldig flott Men det er ikke lenger så sjeldent..... Tobias er også veldig fint. Syns egentlig de fleste - as navn er flinke. Mathias. Jonas.... Men de er på en måte litt vanlige og da, men veldig fine navn. Ask har også blitt litt poppis, fint navn, kan jo ha d som dobbelt navn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 William, Oliver, Edvard, Henning, Leander, Kai, Helge, Nikolai 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Birk Edgar Eyolf Eivind Aksel Hauk hehehe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Steffen Silas Leander Simon Melvin Karl Harald Constantin Lyder 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg syns Elias er veldig flott Men det er ikke lenger så sjeldent..... Tobias er også veldig fint. Syns egentlig de fleste - as navn er flinke. Mathias. Jonas.... Men de er på en måte litt vanlige og da, men veldig fine navn. Ask har også blitt litt poppis, fint navn, kan jo ha d som dobbelt navn. Alle -as - navnene du nevner har jo vært veldig vanlige de siste 10 årene, og Elias kanskje aller mest (tett fulgt av Mathias, Lukas, Jonas og Andreas). Men i utganspunktet enig i at det er ganske fine navn, da :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 hehehe... Det er seriøst ment! Jeg har unnlatt å kommentere hva jeg mener om viss andre navn som foreslås her...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 hehehe... ...men jeg ser nå at det kan bli hardt...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Det er seriøst ment! Jeg har unnlatt å kommentere hva jeg mener om viss andre navn som foreslås her...;-) Jeg skjønner at kriteriet kun er "at ikke alle heter det", så jeg føyde til ei liste i samme dur ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.