Gå til innhold

Guttenavn søkes

Sofline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Sofline

8

• laban

4

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Eskil er det fineste guttenavnet jeg vet.

Andre guttenavn jeg liker:

Aksel, Gard, Erlend, Linus, Jørn, Eirik, Idar.

Jøsses, akkurat de navnene jeg liker (bortsett fra Idar...) :)

Iver liker jeg også godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, akkurat de navnene jeg liker (bortsett fra Idar...) :)

Iver liker jeg også godt :)

Vi har usedvanlig god smak når det gjelder navn! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Ja, man påvirkes av litteratur, tv og film:-)

Egentlig har det slått meg litt at det var vært så mye snakk om at jentenavn som slutter på -a har vært så populære de siste årene, men at dette likevel ikke har inkludert de foran nevnte navnene. Eller Inga.

Inga er en av mine jentenavnfavoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallgeir? *urk* Da tenker jeg på langpanna til han i luksusfellen.. Synes det er like noldus som Rigmor. Håper jeg ikke fornærmet noen nå.. Ikke meningen.

He, he - jeg har ikke sett paradise, og forbinder navnet med en utrolig koselig fyr :)

Men sånn er det, vi har forskjellige ting som "forstyrrer" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon

Jan

Erik

Bjørn

Helge

Gunnar

Ketil

Petter

Uvanlige navn i våre dager, for ikke å snakke om når våre barn er blitt voksne! :-)

(og ja, her var mye av barneskoleklassen min)

''(og ja, her var mye av barneskoleklassen min)''

*hehe* Skal jeg ta med dem så blir det bl.a.:

Espen

Kjell Espen

Kjell Arne

Arne

Jada, variasjon var tingen... ;o) Men vi hadde Sturla og Sverre Magnus også, skjønt han var ikke prins da. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Johan synes jeg er fint, men om det er mange som heter eller ikke, det aner jeg ikke, da jeg ikke skal navngi noen barn de nærmeste årene ;o)

Vi kunne ikke kalle guttungen Johan, for vi har forskjellige dialekter og jeg likte ikke måten sambo uttalte det på. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he - jeg har ikke sett paradise, og forbinder navnet med en utrolig koselig fyr :)

Men sånn er det, vi har forskjellige ting som "forstyrrer" :)

Ikke paradse, men luksusfellen. Han økonomiske rådgiveren.. http://www.tv2underholdning.no/gkn/luksusfellenhallgeir-ser-ut-som-han-har-trukket-meg-opp-fra-en-kjeller-3146245.html

Han har skikkelig panne. :o) Tegn på at han er smart det da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke paradse, men luksusfellen. Han økonomiske rådgiveren.. http://www.tv2underholdning.no/gkn/luksusfellenhallgeir-ser-ut-som-han-har-trukket-meg-opp-fra-en-kjeller-3146245.html

Han har skikkelig panne. :o) Tegn på at han er smart det da.. :)

Åh, han ja! Han har kjempehøy panne. Ligner litt på en tegnefilmfigur som gikk på TV før i tiden. Kan det ha vært Sune eller noe slikt?

He, he - snodig oppsyn på den fyren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Porry Hatter

HARRY skikkelig tøff guttenavn :0)

Nå for tiden er det vel ikke nødvendigvis så dumt. Han kommer jo sikkert til å vokse opp med Harry Potter, og han er jo tøff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vanlige og sjeldne navn

Har ingen forslag, men ville bare råde deg til å ta en titt på Statistisk Sentralbyrås navnestatistikk for å finne ut hvor populære (vanlige) eller uvanlige ulike navn er.

ssb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...