....AV Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Sigurd Leif Vemund Ask Birk Iver Ingvar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Eskil er det fineste guttenavnet jeg vet. Andre guttenavn jeg liker: Aksel, Gard, Erlend, Linus, Jørn, Eirik, Idar. Jøsses, akkurat de navnene jeg liker (bortsett fra Idar...) Iver liker jeg også godt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jøsses, akkurat de navnene jeg liker (bortsett fra Idar...) Iver liker jeg også godt Vi har usedvanlig god smak når det gjelder navn! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Vi har usedvanlig god smak når det gjelder navn! ;o) Hadde bare resten av folka her inne skjønt det! *sukk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ja, man påvirkes av litteratur, tv og film:-) Egentlig har det slått meg litt at det var vært så mye snakk om at jentenavn som slutter på -a har vært så populære de siste årene, men at dette likevel ikke har inkludert de foran nevnte navnene. Eller Inga. Inga er en av mine jentenavnfavoritter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrikke67 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Viktor er et flott navn!! Også liker jeg godt Tobias. =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hallgeir? *urk* Da tenker jeg på langpanna til han i luksusfellen.. Synes det er like noldus som Rigmor. Håper jeg ikke fornærmet noen nå.. Ikke meningen. He, he - jeg har ikke sett paradise, og forbinder navnet med en utrolig koselig fyr Men sånn er det, vi har forskjellige ting som "forstyrrer" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Johannes. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jon Jan Erik Bjørn Helge Gunnar Ketil Petter Uvanlige navn i våre dager, for ikke å snakke om når våre barn er blitt voksne! :-) (og ja, her var mye av barneskoleklassen min) ''(og ja, her var mye av barneskoleklassen min)'' *hehe* Skal jeg ta med dem så blir det bl.a.: Espen Kjell Espen Kjell Arne Arne Jada, variasjon var tingen... ;o) Men vi hadde Sturla og Sverre Magnus også, skjønt han var ikke prins da. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Johan synes jeg er fint, men om det er mange som heter eller ikke, det aner jeg ikke, da jeg ikke skal navngi noen barn de nærmeste årene ;o) Vi kunne ikke kalle guttungen Johan, for vi har forskjellige dialekter og jeg likte ikke måten sambo uttalte det på. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Min smak da Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Adrian Ulrik Robin 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attekattenoa Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Nå synes jeg du har fått mange nok forslag. Hva blir det? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 He, he - jeg har ikke sett paradise, og forbinder navnet med en utrolig koselig fyr Men sånn er det, vi har forskjellige ting som "forstyrrer" Ikke paradse, men luksusfellen. Han økonomiske rådgiveren.. http://www.tv2underholdning.no/gkn/luksusfellenhallgeir-ser-ut-som-han-har-trukket-meg-opp-fra-en-kjeller-3146245.html Han har skikkelig panne. ) Tegn på at han er smart det da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ikke paradse, men luksusfellen. Han økonomiske rådgiveren.. http://www.tv2underholdning.no/gkn/luksusfellenhallgeir-ser-ut-som-han-har-trukket-meg-opp-fra-en-kjeller-3146245.html Han har skikkelig panne. ) Tegn på at han er smart det da.. Åh, han ja! Han har kjempehøy panne. Ligner litt på en tegnefilmfigur som gikk på TV før i tiden. Kan det ha vært Sune eller noe slikt? He, he - snodig oppsyn på den fyren 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Lars David Torger Ole Simen Tor 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trisikvens Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 HARRY skikkelig tøff guttenavn :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heffalump Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Lars David Torger Ole Simen Tor Det var da et fryktelig langt og tungvint navn.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Porry Hatter Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 HARRY skikkelig tøff guttenavn :0) Nå for tiden er det vel ikke nødvendigvis så dumt. Han kommer jo sikkert til å vokse opp med Harry Potter, og han er jo tøff 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vanlige og sjeldne navn Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Har ingen forslag, men ville bare råde deg til å ta en titt på Statistisk Sentralbyrås navnestatistikk for å finne ut hvor populære (vanlige) eller uvanlige ulike navn er. ssb.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 HARRY skikkelig tøff guttenavn :0) Det er litt for harry synes jeg. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.