Gjest Lillemanns mamma Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Poden fyller to om et par måneder,og slutte med bleier har ikke vært i mine tanker engang. I går kom han og skulle ha av seg bleia,tok mammaen i hånda og gikk på do. Der trengte han hjelp til å komme opp selfølgelig,og etter å ha dandert seg på plass,tisset han :-) Han har både senere i går og idag gått på do og presset ut noen dråper hver gang. Så dermed må jeg vel tolke det dithen at han er klar til å slutte??? Tips mottas med takk :-) Jentene har vert året større og kunne både snakke og var liksom "modnere" på en måte så det gikk av seg selv,men nå føler jeg meg litt usikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Det er bare å prøve, det :-) Av med bleia! Særlig nå i sommerhalvåret, med mindre klær, så er det lettere å få av seg buksa i tide... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg synes absolutt du bør "follow his lead". Sett ham på do til faste tider (når han står opp, etter hvert måltid, før dere går ut og før han legger seg), i tillegg til når han selv ytrer ønsker. Ikke ha for store forventninger, men la ham forstå at dere synes han er kjempeflink! Masse lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbyPeru Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Det høres ut som en fornuftig pjokk. La han gå på skåla. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Det finnes barn som absolutt er klare i den alderen, så jeg hadde prøvd meg. Du har jo ikke så mye å tape på det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.