trollemor;o) Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Nei, det ville jeg syns var koselig. Vi hadde samme tradisjon hjemme hos oss som hos dere. Jeg har ikke greid å videreføre den trasisjonen, men synger vel før maten sånn ca en gang i uka ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Negativt og negativt. Hadde du truet ungen til å være med og synge hadde jeg ikke likt det. Hadde h*n vært vitne til at dere sang hadde det vært helt ok at h*n fikk se hvordan andre familier har det ved middagsbordet. Enig! Man kan ikke be en unge som kanskje ikke vil synge synge, eller så kan det hende besøket ikke kan den sangen.. Det burde i så fall være lov å se og høre.. og ikke tvang til å delta på familiens tradisjoner.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Nei, jeg ville ikke reagert negativt om mine barn måtte synge eller for den saks skyld være med å be for maten. Man får ta skikken der man kommer! Men litt pussig/uvanlig ville nok både de og jeg syntes det var :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Negativt og negativt. Hadde du truet ungen til å være med og synge hadde jeg ikke likt det. Hadde h*n vært vitne til at dere sang hadde det vært helt ok at h*n fikk se hvordan andre familier har det ved middagsbordet. Enig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.