isbe Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Er det noen som kan anbefale en god sikkerhetsvest for ridning for jente ca 11 år? Tror vi ønsker en med glidelås pga at den skal være enklere å ta på, men samtidig er jeg litt tvilende fordi vi prøvde en å da var det helt umulig for henne å klare glidelåsen selv pga at det var stå tykkt og stivt der glidelåsen skulle settes i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Den jeg har er det borrelås på.... Sjekk hooks.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Du kan sjekke horze.no, også!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Den jeg hadde var det borrelås i. Sjekk ut f.eks. høøk, horze og andre nettbutikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.