Gjest har du erfaring her? Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Har noen her inne barn som har fått svidd blodårer inne i nesa ? Mitt barn blør stadig neseblod og vi ønsker nå å gjøre noe med dette. Men barnet lurer selvsagt på om det gjør vondt og hvordan det event. skal gjøres. Noen som kan fortelle oss dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Ett av våre barn gjorde det, og det gikk veldig greit. Var ubehagelig, men nesten ikke blødd neseblod etter det. Hun var veldig plaget av neseblødning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg har akkurat vært avgårde med 11-åringen min. Legen kikka i nesa, sugde vekk litt busemmenn, tok en bomullspinne inn i nesa, sa "nå må du snart nyse" og så var det over på 5 sekunder. Det svei litt (jeg så ungen krølla tærne) og han nøys 7 ganger etterpå mens tårene spratt. Så var vi tilbake etter 4 uker og tok samme runde en gang til. Legen kom ikke til alle steder fordi det var litt mye skorper i nesa etter nylige blødninger. Fikk beskjed om å smøre med vaselin hver kveld for å mykgjøre skorpene. Vi skal inn igjen i august og ta det siste. Nå har han ikke blødd siden vi var inne andre gangen og tidligere blødde han annenhver dag/natt. Vel verdt turen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Sånn er gutten min og.. blør ofte neseblod, spesielt om natta.. Hvor gammel bør man være? Han nekter å fjerne flis, så å brenne årene i nesa nå er vel uansett uaktuelt.. Men jeg regner med han må gjøre det etterhvert hvis det ikke blir bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.