Spirello Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 jeg har skinnposen fra lillegutt, og tenkte å bruke den i vinter når lillesøster kommer.. Men jeg vil gjerne vaske den først. Er sånn nylon eller hva det heter utenpå, glidelås rundt hele så jeg kan ta av hele toppen. Kan jeg vaske den på ullprogram? Eller MÅ den renses? Hvordan rensevæske brukes? Litt redd for kjemikalier som blir brukt.. Den er ikke skitten, men er ikke brukt på 4 år da så.. Hva tror dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Står det ikke vaskeanvisning på den da? Der ser du jo om den kan vaskes, eller om den må renses. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg ville sendt den på rens. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Vi har sendt vår skinnpose i sin tid til rens. Den ble veldig fin. Det var saueskinn mener jeg å huske.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg renset skinnposen vår i sin tid, fant ut at det var dumt dersom jeg ødela den ved vask selv. Guttungen reagerte på endel som baby (astma og allergi), men han reagerte ikke på posen selv om den var renset, så jeg tror ikke det er noen farlige stoffer igjen i den etter rens. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blir stiv av vask Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Vi vasket vår, og den ble stiv og ubrukelig til tross for at vi fulgte butikkens anvisning og spesialsåpe. Fikk ny av butikken, den renset jeg før lillebror skulle arve den. Ble helt fin, renset den og luftet den lenge eterpå før bruk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg har vasket vanlig saueskinn på ullprogram med godt resultat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.