Gå til innhold

Vaske skinnpose?

Spirello

Anbefalte innlegg

jeg har skinnposen fra lillegutt, og tenkte å bruke den i vinter når lillesøster kommer.. Men jeg vil gjerne vaske den først. Er sånn nylon eller hva det heter utenpå, glidelås rundt hele så jeg kan ta av hele toppen. Kan jeg vaske den på ullprogram? Eller MÅ den renses? Hvordan rensevæske brukes? Litt redd for kjemikalier som blir brukt.. Den er ikke skitten, men er ikke brukt på 4 år da så..

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Jeg renset skinnposen vår i sin tid, fant ut at det var dumt dersom jeg ødela den ved vask selv.

Guttungen reagerte på endel som baby (astma og allergi), men han reagerte ikke på posen selv om den var renset, så jeg tror ikke det er noen farlige stoffer igjen i den etter rens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blir stiv av vask

Vi vasket vår, og den ble stiv og ubrukelig til tross for at vi fulgte butikkens anvisning og spesialsåpe. Fikk ny av butikken, den renset jeg før lillebror skulle arve den. Ble helt fin, renset den og luftet den lenge eterpå før bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...