Gå til innhold

Crocs - hvor fåes kjøpt?

isbe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også kjøpt på taylorshoes.com, men her har de i alle fall i de fleste sportsbutikker. Billigere å bestille fra utlandet.

Hvis jeg skal ha dyre sko pleier jeg oppsøke butikker som har dem for å prøve, og så går jeg hjem og søker opp billigste alternativ på nett etterpå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det til barn som vokser ut av dem i løpet av sommeren? I så fall har de kurante kopier på Europris til kr 49,99.

*Dukker for evt angrep fra perfekte DOL-mødre & lister meg ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det til barn som vokser ut av dem i løpet av sommeren? I så fall har de kurante kopier på Europris til kr 49,99.

*Dukker for evt angrep fra perfekte DOL-mødre & lister meg ut*

''Er det til barn som vokser ut av dem i løpet av sommeren? I så fall har de kurante kopier på Europris til kr 49,99.''

Rema har også, de har i alle fall hatt. Holder i lange baner her i huset. Å bruke flere hundre kroner på de plastskoene som ikke varer lenge i verste voksealderen er ikke aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Er det til barn som vokser ut av dem i løpet av sommeren? I så fall har de kurante kopier på Europris til kr 49,99.''

Rema har også, de har i alle fall hatt. Holder i lange baner her i huset. Å bruke flere hundre kroner på de plastskoene som ikke varer lenge i verste voksealderen er ikke aktuelt.

Så enig! Er det snakk om barnesko i en sesong og man ikke er merkebevisst, holder dette i massevis. Og ungene har som regel joggesko, sandaler, støvler, tursko, strandsko og 'you name it' i tillegg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv et par Crocs selv, deretter et par Remaplastsko, og kjenn forskjellen :-)

De originale koster 149 på xxl, så prisen har gått ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Fordi de er så stygge så er det vanskelig å få kjøpt dem mer, men du kan bestille fra USA.

Neida - du får de på xxl og mange andre sportsforretninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv et par Crocs selv, deretter et par Remaplastsko, og kjenn forskjellen :-)

De originale koster 149 på xxl, så prisen har gått ned.

''De originale koster 149 på xxl, så prisen har gått ned.''

Det var jo billig jo! Tidligere kostet de jo mange hundre kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så enig! Er det snakk om barnesko i en sesong og man ikke er merkebevisst, holder dette i massevis. Og ungene har som regel joggesko, sandaler, støvler, tursko, strandsko og 'you name it' i tillegg :-)

Et par Crocs erstatter sandaler, strandsko og innesko på skolen. Det er bare å vaske av dem, og de er rene, og de tørker på et blunk. De originale koster 149,- på xxl, så det er billigere enn for kort tid siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par Crocs erstatter sandaler, strandsko og innesko på skolen. Det er bare å vaske av dem, og de er rene, og de tørker på et blunk. De originale koster 149,- på xxl, så det er billigere enn for kort tid siden.

Takk for tips, det ante jeg ikke :-)

XXL - here we come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...