isbe Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Får man kjøpt crocs i vanlige skobutikker? - isåfall hvilke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemor Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 du kan bestille på www.klubben.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 www.xxl.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 de har i vanlige skobutikker her hvor jeg bor ihvertfall. Jeg har kjøpt på taylorshoes.com 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg har også kjøpt på taylorshoes.com, men her har de i alle fall i de fleste sportsbutikker. Billigere å bestille fra utlandet. Hvis jeg skal ha dyre sko pleier jeg oppsøke butikker som har dem for å prøve, og så går jeg hjem og søker opp billigste alternativ på nett etterpå ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Er det til barn som vokser ut av dem i løpet av sommeren? I så fall har de kurante kopier på Europris til kr 49,99. *Dukker for evt angrep fra perfekte DOL-mødre & lister meg ut* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Er det til barn som vokser ut av dem i løpet av sommeren? I så fall har de kurante kopier på Europris til kr 49,99. *Dukker for evt angrep fra perfekte DOL-mødre & lister meg ut* ''Er det til barn som vokser ut av dem i løpet av sommeren? I så fall har de kurante kopier på Europris til kr 49,99.'' Rema har også, de har i alle fall hatt. Holder i lange baner her i huset. Å bruke flere hundre kroner på de plastskoene som ikke varer lenge i verste voksealderen er ikke aktuelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 ''Er det til barn som vokser ut av dem i løpet av sommeren? I så fall har de kurante kopier på Europris til kr 49,99.'' Rema har også, de har i alle fall hatt. Holder i lange baner her i huset. Å bruke flere hundre kroner på de plastskoene som ikke varer lenge i verste voksealderen er ikke aktuelt. Så enig! Er det snakk om barnesko i en sesong og man ikke er merkebevisst, holder dette i massevis. Og ungene har som regel joggesko, sandaler, støvler, tursko, strandsko og 'you name it' i tillegg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crocsen Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Fordi de er så stygge så er det vanskelig å få kjøpt dem mer, men du kan bestille fra USA. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 ''Er det til barn som vokser ut av dem i løpet av sommeren? I så fall har de kurante kopier på Europris til kr 49,99.'' Rema har også, de har i alle fall hatt. Holder i lange baner her i huset. Å bruke flere hundre kroner på de plastskoene som ikke varer lenge i verste voksealderen er ikke aktuelt. Prøv et par Crocs selv, deretter et par Remaplastsko, og kjenn forskjellen :-) De originale koster 149 på xxl, så prisen har gått ned. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Fordi de er så stygge så er det vanskelig å få kjøpt dem mer, men du kan bestille fra USA. Neida - du får de på xxl og mange andre sportsforretninger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Prøv et par Crocs selv, deretter et par Remaplastsko, og kjenn forskjellen :-) De originale koster 149 på xxl, så prisen har gått ned. ''De originale koster 149 på xxl, så prisen har gått ned.'' Det var jo billig jo! Tidligere kostet de jo mange hundre kroner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 ''De originale koster 149 på xxl, så prisen har gått ned.'' Det var jo billig jo! Tidligere kostet de jo mange hundre kroner. http://www.xxl.no/ProductSearchPage.aspx/?q=crocs 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Så enig! Er det snakk om barnesko i en sesong og man ikke er merkebevisst, holder dette i massevis. Og ungene har som regel joggesko, sandaler, støvler, tursko, strandsko og 'you name it' i tillegg :-) Et par Crocs erstatter sandaler, strandsko og innesko på skolen. Det er bare å vaske av dem, og de er rene, og de tørker på et blunk. De originale koster 149,- på xxl, så det er billigere enn for kort tid siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Et par Crocs erstatter sandaler, strandsko og innesko på skolen. Det er bare å vaske av dem, og de er rene, og de tørker på et blunk. De originale koster 149,- på xxl, så det er billigere enn for kort tid siden. Takk for tips, det ante jeg ikke :-) XXL - here we come! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crocs-bruker Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Du kan bestille de her; http://www.taylorshoes.com, eller du kan dra til en Intersport-butikk, Eurosko, eller noe i den dur. På Intersport koster de nå 349,-, så prisen har gått ned på de. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.