Tralla Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Har et fadderbarn som jeg har begynnt å gi sølvskjeer til (etter at foredrene synes det var ok) Men gir dere andre ei skje både til jul og bursdager, eller bare en gang i året, og en mer morsom gave den andre gangen? Gir jo en liten ting utenom skjeen også, men den koster såpass at det ikke blir så veldig mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg syns det høres kjempekoselig ut med sølvskjeer, fortsett med det. Det er vel egentlig ikke alltid nødvendig å gi noe ved siden av, unger har veldig mye dill altså.... hvis det skulle være noe trenger det hvertfall ikke være mer enn f.eks noen klistremerker eller annet småtteri. Sølvskjeer er gaver som varer, og selv om det sikkert ikke er superkult å få det når du er f.eks fem år så setter man pris på det når man blir eldre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ungene mine har fått sølvskjeer til jul og bursdag av oldemora si. Kjempekoselig gave, som ungene nå etter noen år begynner å se verdien av på sikt. Trenger ikke noe annet i tillegg synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.