labine Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 skal på laaaaaaaang bilferie i år med en seksåring og en niåring og tenkte å ta en tur innom biblioteket og låne med oss noen lydbøker. Har dere noen tips til hvilke vi skal ta med oss? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Guttungen som nylig fylte 9 år liker bl.a Dustefjerten og den store sommarferieturen. http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=4774293 Han liker også Jo Nesbø sine lydbøker om Doktor Proktor. http://www.bokklubben.no/SamboWeb/enkeltSok.do;jsessionid=BF54CB09CE652AB4F7E024B67BA75B4D.node1?rom=AK&enkeltsok=doktor+proktors&innsnevre=ja&rom=AK 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 6-åringen min har i det siste hørt på Ronja Røverdatter og Georgs magiske medisin og likt dem veldig godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Roald Dahl, f.eks. Dustene, Heksene, SVK, Charlie og sjokoladefabrikken - og Georgs magiske medisin slik flyfly foreslår. Det finnes også gode versjoner av gamle Astrid Lindgren-bøker, f.eks. Rasmus på loffen. Kanskje du finner noen historier ungene ikke kjenner ut og inn fra før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1277964289' post='4390398] Guttungen som nylig fylte 9 år liker bl.a Dustefjerten og den store sommarferieturen. http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=4774293 Han liker også Jo Nesbø sine lydbøker om Doktor Proktor. http://www.bokklubben.no/SamboWeb/enkeltSok.do;jsessionid=BF54CB09CE652AB4F7E024B67BA75B4D.node1?rom=AK&enkeltsok=doktor+proktors&innsnevre=ja&rom=AK jDustefjerten var fjorårets sommerlektyre og doktor proktor tror jeg også niångn har lest.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Roald Dahl, f.eks. Dustene, Heksene, SVK, Charlie og sjokoladefabrikken - og Georgs magiske medisin slik flyfly foreslår. Det finnes også gode versjoner av gamle Astrid Lindgren-bøker, f.eks. Rasmus på loffen. Kanskje du finner noen historier ungene ikke kjenner ut og inn fra før. HAr lest alt vi har kommet over av roald dahl, rasmus på loffen hørte niåringen i forrige uke , men jeg se om jeg finner andre ting av astrid lindgren 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 6-åringen min har i det siste hørt på Ronja Røverdatter og Georgs magiske medisin og likt dem veldig godt. niåringen tror jeg ikke har lyst å høre på ronja røverdatter - har sett filmen fler ganger - men jeg skal ta den med til seksåringen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 jDustefjerten var fjorårets sommerlektyre og doktor proktor tror jeg også niångn har lest.... Det er flere lydbøker både om Dustefjerten og Doktor proktor. Ellers er jo Roald Dahl klassikere som de fleste barn liker. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 HAr lest alt vi har kommet over av roald dahl, rasmus på loffen hørte niåringen i forrige uke , men jeg se om jeg finner andre ting av astrid lindgren Hvis biblioteket har dårlig utvalg nå, og du kunne tenke deg å bruke noen kroner på det, så stikk innom en bokhandel. Det er ofte salg på lydbøker, og det kommer ut mye som ikke nødvendigvis havner på biblioteket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Rampete Robin og Gummi Tarzan er populære hos oss, i tillegg til Roald Dahl og Astrid Lindgren, som de andre nevner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Serien om kunstdetektivene av Bjørn Sortland har vært populære hos oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1277968143' post='4390425] Det er flere lydbøker både om Dustefjerten og Doktor proktor. Ellers er jo Roald Dahl klassikere som de fleste barn liker. ) Om jeg ikke tar helt feil leste pappa alle bøkene om dustefjerten for eldste i fjor - men jeg tror ikke han har lest alle om doktor proktor for unga enda, så da tar jeg nok de jeg finner på biblioteket om doktor proktor. Som dere skjønner så er hele familien glade i bøker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Serien om kunstdetektivene av Bjørn Sortland har vært populære hos oss. Jeg veit han har lest noen om kunstdetektivene men ikke alle så da tar jeg med de om dem er på lydbok på biblioteket 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Rampete Robin og Gummi Tarzan er populære hos oss, i tillegg til Roald Dahl og Astrid Lindgren, som de andre nevner. Vi har allerede hørt alle om rampete robin men takk for tips om gummi tarzan 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Om jeg ikke tar helt feil leste pappa alle bøkene om dustefjerten for eldste i fjor - men jeg tror ikke han har lest alle om doktor proktor for unga enda, så da tar jeg nok de jeg finner på biblioteket om doktor proktor. Som dere skjønner så er hele familien glade i bøker Bøker er kjekt, jeg og guttungen leser mye begge to. God tur, håepr dere finner endel lydbøker som faller i smak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Charlie og Sjokoladefabrikken SVK Heksene (den er litt skummel) Astrid Lindgren (Ronja Røverdatter, Mio min Mio, Brødrene Løvehjerte) Tonje Glimmerdal (hvis den er på lydbok da) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Heksene av Roald Dahl. Det er et skikkelig NRK-hørespill, og er kjempespennende!!!!! Ungene mine elsker den. Georgs Magiske Medisin av samme forfatter er også herlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 På denne tiden av året er nok heller spørsmålet hva biblioteket har inne... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemor Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Rampete Robin er morsom for både 7 og 10 åringen - og de voksne også. Tordivelen flyr i skumringen er fin for den største. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Svein og Rotta-bøkene liker nevøen min (7 år) godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.