Gå til innhold

Vi rydder rom :)

jubalong70

Anbefalte innlegg

Så er vi endelig i gang med storopprydding på rommet til frøken midt-i-mellom. Og hu-hei som det trengtes!

Vi kaster poser på poser med søppel. 2 store søplesekker med dukkeklær og utstyr havner på loftet. Skittentøyskurvene bugner... Bokhyllen til lillebror får massivt påfyll. Posene med klær som er for små blir stadig fullere.

Det aller beste med det hele er at frøken midt-i-mellom ser ut til å kose seg etter at jeg har vært med å gitt ryddingen en god start.

Nå styrer hun på for fullt, mens hun hører på lydbok om Tzatziki :D

Belønningen blir filmkveld foran TV'n sammen med mamma i kveld. Bare vi to :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mariaflyfly

Så flinke dere er! :) Vi er på flyttefot, og har kasta en hel container full til sammen. Jeg brukte 3 hele dager på loftet og en i kjelleren. :(

Mine unger gikk gjennom rommene sine i går. Var ikke så mye igjen, for vi kasta en del før vi hadde visning. Men fire esker med fravokste leker og bøker står klare til å bæres opp på vårt nye loft. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! :) Vi er på flyttefot, og har kasta en hel container full til sammen. Jeg brukte 3 hele dager på loftet og en i kjelleren. :(

Mine unger gikk gjennom rommene sine i går. Var ikke så mye igjen, for vi kasta en del før vi hadde visning. Men fire esker med fravokste leker og bøker står klare til å bæres opp på vårt nye loft. ;)

Flytting er lurt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supert! Jeg tok rommet til yngstefrøken i går. OMG...litt av en jobb, men deilig når det er unnagjort! :-)

Jepp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du STORE min som jeg GLEDER meg til å ta tilsvarende sjau på rommet til min 8-åring. Foreløpig leker hun med dokker og dokkeutstyr fremdeles, så vi får drøye litt til.

*klør i fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...