jubalong70 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Så er vi endelig i gang med storopprydding på rommet til frøken midt-i-mellom. Og hu-hei som det trengtes! Vi kaster poser på poser med søppel. 2 store søplesekker med dukkeklær og utstyr havner på loftet. Skittentøyskurvene bugner... Bokhyllen til lillebror får massivt påfyll. Posene med klær som er for små blir stadig fullere. Det aller beste med det hele er at frøken midt-i-mellom ser ut til å kose seg etter at jeg har vært med å gitt ryddingen en god start. Nå styrer hun på for fullt, mens hun hører på lydbok om Tzatziki Belønningen blir filmkveld foran TV'n sammen med mamma i kveld. Bare vi to 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tenk så herlig når kvelden kommer :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Så flinke dere er! Vi er på flyttefot, og har kasta en hel container full til sammen. Jeg brukte 3 hele dager på loftet og en i kjelleren. Mine unger gikk gjennom rommene sine i går. Var ikke så mye igjen, for vi kasta en del før vi hadde visning. Men fire esker med fravokste leker og bøker står klare til å bæres opp på vårt nye loft. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Så flinke dere er! Vi er på flyttefot, og har kasta en hel container full til sammen. Jeg brukte 3 hele dager på loftet og en i kjelleren. Mine unger gikk gjennom rommene sine i går. Var ikke så mye igjen, for vi kasta en del før vi hadde visning. Men fire esker med fravokste leker og bøker står klare til å bæres opp på vårt nye loft. Flytting er lurt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Tenk så herlig når kvelden kommer :-D YES!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Supert! Jeg tok rommet til yngstefrøken i går. OMG...litt av en jobb, men deilig når det er unnagjort! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Supert! Jeg tok rommet til yngstefrøken i går. OMG...litt av en jobb, men deilig når det er unnagjort! :-) Jepp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Du STORE min som jeg GLEDER meg til å ta tilsvarende sjau på rommet til min 8-åring. Foreløpig leker hun med dokker og dokkeutstyr fremdeles, så vi får drøye litt til. *klør i fingrene* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.