Gå til innhold

11 åringer

Gjest Melis35

Anbefalte innlegg

Gjest Melis35

Har en pode på 11 år,noenganger våkner han og er kjempe våt i trusa,det lukter ikke tiss,så han har ikke tisset på seg.

Kan det hende at han begynner i pubertetet og dette er sæd "vann" det er nemmlig helt blankt og luktfritt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest apelsin

Hei melise35.

Sønnen din kan jo ha bleie på seg for å ungå at trusen blir våt selv om han ikke tisser på seg.

Du kan kjøpe de libero trusebleiene til han hvis de passer til han.

Anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melis35

Hei melise35.

Sønnen din kan jo ha bleie på seg for å ungå at trusen blir våt selv om han ikke tisser på seg.

Du kan kjøpe de libero trusebleiene til han hvis de passer til han.

Anonym.

Ta på en bleie på en 11 åring? kjeder du deg apelsin??? seriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apelsin

Ta på en bleie på en 11 åring? kjeder du deg apelsin??? seriøst!

Nei jeg kjeder meg ikke men jeg tenkte at da slepper trusen hannes og bli våt og han slepper å føle seg ekkel med våt truse.

Anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Nei jeg kjeder meg ikke men jeg tenkte at da slepper trusen hannes og bli våt og han slepper å føle seg ekkel med våt truse.

Anonym.

Jeg lurer på om det finnes noen 11-åringer som synes at bleier er et alternativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...