Gjest Melis35 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Har en pode på 11 år,noenganger våkner han og er kjempe våt i trusa,det lukter ikke tiss,så han har ikke tisset på seg. Kan det hende at han begynner i pubertetet og dette er sæd "vann" det er nemmlig helt blankt og luktfritt.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hei melise35. Sønnen din kan jo ha bleie på seg for å ungå at trusen blir våt selv om han ikke tisser på seg. Du kan kjøpe de libero trusebleiene til han hvis de passer til han. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis35 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hei melise35. Sønnen din kan jo ha bleie på seg for å ungå at trusen blir våt selv om han ikke tisser på seg. Du kan kjøpe de libero trusebleiene til han hvis de passer til han. Anonym. Ta på en bleie på en 11 åring? kjeder du deg apelsin??? seriøst! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ta på en bleie på en 11 åring? kjeder du deg apelsin??? seriøst! Nei jeg kjeder meg ikke men jeg tenkte at da slepper trusen hannes og bli våt og han slepper å føle seg ekkel med våt truse. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alenepappaen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ja det kan være ikke seden. Men precedium tror jeg det heter. Altså sedvesken 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskesnusk Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nei jeg kjeder meg ikke men jeg tenkte at da slepper trusen hannes og bli våt og han slepper å føle seg ekkel med våt truse. Anonym. Jeg lurer på om det finnes noen 11-åringer som synes at bleier er et alternativ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.