Gå til innhold

hull i ørene-bade i basseng

Gjest Bakteriebombe?

Anbefalte innlegg

Gjest Bakteriebombe?

Lillemor fikk hull i ørene rett før 17.mai. Neste uke reiser vi til syden og da skal vi bade masse :) Er det ugunstig å bade i basseng når det er kort tid siden hun fikk hull i ørene? (jeg tenker på infeksjonsfare) Når vi byttet øredobber etter 6 uker så jeg at hullene ikke er helt lukket ennå.

Det er Kreta vi skal til så vannet i sjøen er herlig, men ungene er jo som kjent mest glad i bassenget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest togli

Tror det er helt greit etter at det har gått ca fem uker. Minsten min fikk hull i ørene ca to mnd før vi reiste til syden og det gikk helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg tro går helt fint.

Ta med renseutstyr og rens ørene skikkelig hver kveld (og kanskje på morgenen også) - just in case :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...