Gjest Bakteriebombe? Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Lillemor fikk hull i ørene rett før 17.mai. Neste uke reiser vi til syden og da skal vi bade masse Er det ugunstig å bade i basseng når det er kort tid siden hun fikk hull i ørene? (jeg tenker på infeksjonsfare) Når vi byttet øredobber etter 6 uker så jeg at hullene ikke er helt lukket ennå. Det er Kreta vi skal til så vannet i sjøen er herlig, men ungene er jo som kjent mest glad i bassenget... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tror det er helt greit etter at det har gått ca fem uker. Minsten min fikk hull i ørene ca to mnd før vi reiste til syden og det gikk helt fint 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det vil jeg tro går helt fint. Ta med renseutstyr og rens ørene skikkelig hver kveld (og kanskje på morgenen også) - just in case 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.