Gjest Mamma til Mathias Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Skal overraske sønnen min på ni år med "nytt" rom når han kommer fra ferie med faren. Veggene på rommet er helt hvite, jeg har kjøpt blått og lysebrunt sengeteppe (deponert på begge, vanskelig å bestemme seg,hehe) og flere mørke blå og lyseblå/hvite pynteputer til sengen. Så er spørsmålet om jeg skal kjøpe hvit eller svart seng. Jeg synes hvitt blir finest, vet ikke om svart blir så fint til alt det blå? men da blir det jo veldig mye hvitt på ett gutterom..Hva synes dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg ville heller overrasket han med at han får være med ut og bestemme selv hva han vil ha jeg ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har du mulighet til å male f.eks. vindusveggen blå? Da bryter du litt med alt det hvite... Hvis rommet er lite ville jeg valgt hvit seng, hvis det er stort kan det kanskje være flott at senga er svart.. Siden puter og diverse er i blått kan det bryte opp litt med et brunt teppe. Har du mulighet til å prøve teppene på rommet for å se? Evt kjøper du begge og lar ham selv velge, så gir du det andre teppet bort i julegave 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forandring fryder Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Kanskje mest stil med hvit seng. Men blir kanskje litt mye hvitt, ja. Jeg malte svart seng(hvite vegger). Brukte svarte rammer på bildene på veggene, ble tøft.Dette var på et jenterom. Så hos oss er det hvitt, svart og turkis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fargeklatten Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg synes at det blir for søtt med bare hvitt og blått på et gutterom. Så jeg ville ha kjøpt svart seng og nattbord og svarte bilderammer. Da blir det et tøffere resultat. Brunt pledd passer ikke inn hvis du ikke kjøper puter og sengetøy med brunt og blått i. Det blir fort altfor voksen stuestil med brunt inn i denne fargeskalaen. Og niåringen vil ikke forstå denne kombinasjonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg er kanskje for sent ute nå, men jeg sier bare: Styr unna svart! Støvet synes på det med en gang, og det er kjempeirriterende. Jeg har noen svarte møbler, og man kan se støv på dem igjen en times tid etter at jeg har tørket støv på dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.