Gjest manjana Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 for liten til å tas med på Legoland? Skal eventuellt være sammen med ett vennepar som har en 5 åring. takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 En toråring kan fint være med på legoland, men h*n vil ikke få særlig meget ut av besøket, for barn i den alderen er for små til å huske noe særlig fra oppholdet, men hvis foreldrene gjerne vil besøke Legoland for sin egen del, så går det veldig bra. Men for å gi en toåring en opplevelse så er Legoland veldig dyrt og uoversiktlig for et så lite barn, samtidig som at det er få attraksjoner h*n kan delta på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskesnusk Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 En toråring kan fint være med på legoland, men h*n vil ikke få særlig meget ut av besøket, for barn i den alderen er for små til å huske noe særlig fra oppholdet, men hvis foreldrene gjerne vil besøke Legoland for sin egen del, så går det veldig bra. Men for å gi en toåring en opplevelse så er Legoland veldig dyrt og uoversiktlig for et så lite barn, samtidig som at det er få attraksjoner h*n kan delta på. Jeg har aldri skjønt den der med at de ikke vil få noe utbytte av besøket fordi de er for små til å huske noe særlig av det. Har de ikke utbytte av det mens de er der, og er det ikke det som teller fremfor om de kan sitte om ti år og mimre om da de var i legoland? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg har aldri skjønt den der med at de ikke vil få noe utbytte av besøket fordi de er for små til å huske noe særlig av det. Har de ikke utbytte av det mens de er der, og er det ikke det som teller fremfor om de kan sitte om ti år og mimre om da de var i legoland? Enig! Både foreldre og barn kan ha det skikkelig moro der og da, om barnet ikke husker noe av det, så finnes det flott saker som videokamera og bilder;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg har aldri skjønt den der med at de ikke vil få noe utbytte av besøket fordi de er for små til å huske noe særlig av det. Har de ikke utbytte av det mens de er der, og er det ikke det som teller fremfor om de kan sitte om ti år og mimre om da de var i legoland? Fordi det i Legoland er fullt opp av mennesker. Et lite barn som går på beina sine eller sitter i en vogn vil det ikke se annet enn beina til folk. Det er køer ved alle attraksjoner så tålmodigheten blir ofte prøvd til bristepunktet. Legoland er bygget opp av drøssevis av legoklosser, og viser kjente byer og steder, bl.a. er hele Bergen sentrum bygget i legoklosser, dette vil et så lite barn ikke ha utbytte av å se eller forutsetninger for å forså. Inngangsbillettene til Legoland er såpass dyre, at jeg vil oppfordre foreldre til å ta barna med til et lekeland, hvor det ikke er så tjoke fullt av folk og som har attraksjoner som er beregnet på toåringer, dette vil barnet ha mye større utbytte og glede av. Legoland kan alltid oppleves når barnet blir litt eldre, barn fra fire - fem års alderen har mye større glede og fornøyelse av å besøke Legoland enn en toåring. Men som jeg skrev i det første innlegget mitt, så er forholdene lagt til rette for at toåringer kan være med i Legolandparken, men det vil være foreldrene, som får mest fornøyelse av turen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manjana Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 En toråring kan fint være med på legoland, men h*n vil ikke få særlig meget ut av besøket, for barn i den alderen er for små til å huske noe særlig fra oppholdet, men hvis foreldrene gjerne vil besøke Legoland for sin egen del, så går det veldig bra. Men for å gi en toåring en opplevelse så er Legoland veldig dyrt og uoversiktlig for et så lite barn, samtidig som at det er få attraksjoner h*n kan delta på. Var det jeg var redd for også! Vi får vente til hun er blitt større Vi har nettopp vært i Sommerland og videre i Kristiansand Dyrepark....der hadde hun det veldig fint! Hun kooste seg:0) takk for tipset 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Vi har hatt med barna dit flere ganger, også da de var så små som 1-2 års alderen. Legoland har utrolig mye flott, også for de minste. Den delen Høstløv beskriver om kjente bygninger fra mange land, er bare en liten del av parken. De har en hel avdelig med "Duplo-by" der det er helt ypperlig for de minste barna å leke. Også mange småtog etc som de minste barna storkoser seg med. Jeg kan anbefale Legoland for barn i alle aldere. Første gangen vi var der, var barna 1 og 3 år. Andre gangen var de 2 og 4. Forrige gang var de 4år, 7år og 9 år. Mulig vi har vært der enda en gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Var det jeg var redd for også! Vi får vente til hun er blitt større Vi har nettopp vært i Sommerland og videre i Kristiansand Dyrepark....der hadde hun det veldig fint! Hun kooste seg:0) takk for tipset Kristiansand Dyrepark er på mye større og romsligere område enn Legoland, slik at en ikke har følelsen av å gå i kø hele dagen, dessuten mykes Dyreparken opp med levende dyr og Kardemomme By, en får følelsen av å gå fra den ene type attraksjon og til den andre. Legoland er bygget mye tettere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manjana Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Vi har hatt med barna dit flere ganger, også da de var så små som 1-2 års alderen. Legoland har utrolig mye flott, også for de minste. Den delen Høstløv beskriver om kjente bygninger fra mange land, er bare en liten del av parken. De har en hel avdelig med "Duplo-by" der det er helt ypperlig for de minste barna å leke. Også mange småtog etc som de minste barna storkoser seg med. Jeg kan anbefale Legoland for barn i alle aldere. Første gangen vi var der, var barna 1 og 3 år. Andre gangen var de 2 og 4. Forrige gang var de 4år, 7år og 9 år. Mulig vi har vært der enda en gang. ok:0) Er det lenge siden du har vært der? Jeg orker nemlig ikke så mye stress,sånn som Høstløv beskrev det hele! Kansje vi virkelig burde vente ett par år til,vi har ikke riktig bestemt oss enda....men takk for info. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manjana Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Enig! Både foreldre og barn kan ha det skikkelig moro der og da, om barnet ikke husker noe av det, så finnes det flott saker som videokamera og bilder;) som vi kan mimre om ..sant! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manjana Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg har aldri skjønt den der med at de ikke vil få noe utbytte av besøket fordi de er for små til å huske noe særlig av det. Har de ikke utbytte av det mens de er der, og er det ikke det som teller fremfor om de kan sitte om ti år og mimre om da de var i legoland? Er egentlig enig med deg,men vi får se:0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 ok:0) Er det lenge siden du har vært der? Jeg orker nemlig ikke så mye stress,sånn som Høstløv beskrev det hele! Kansje vi virkelig burde vente ett par år til,vi har ikke riktig bestemt oss enda....men takk for info. Vi var der for to år siden siste gang. Overnattet en natt på hotellet i parken, og det var en drøm for barnefamilier :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Vår yngste fyllte to år tre mnd etter vi var i Legoland og hun elsket hvert sekund av det. Mange steder å klatre, mye å se,mye å gjøre. masse morsomme mennesker. Hun satt knapt nok i vogna, untatt en liten lur midt på dagen. Vi var der i fra åpningstid til stengetid, og hun var ikke den som utslitt ( det var pappan LOL). Viktig med påfyll av mat og drikke og is hele tiden da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anna72 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Vi var der første gang når gutten vår var 1,5 år, også har vi vært der når han var 4,5 og nå i år som han er 8,5. Han har kost seg alle gangene. Også da han var 1,5 år. Er faktisk en del små tog og slikt som er ypperlig for små barn. Og om han ikke husker at han var der så liten, så har vi både film og bilder vi kan se på og mimre fra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg har en toåring som er veldig glad i lego, og jeg her sikker på at han hadde hatt stor glede av en tur dit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.