Gjest Håper på svar fort!!:) Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Vi reiser til Kreta i dag og gleder oss. Lillesøster på 4 år er ei litta snuppe som er super på å gå langt (gikk i timesvis på fjellet for to uker siden) Nå lurer vi på om vi skal ta med en trille når vi reiser på tur. Jeg tenker hvis vi spiser ute og tusler i byen sent og frøkna blir trøtt.. Eller er en 4 åring for stor til vogn? (Blir evt bare brukt på turen tilbake til hotellet om kvelden... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Det er kjekt med vogn - ta den med! Det gir dere frihet til å være sosiale litt lengre enn til kl 20 på kveldene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg hadde ikke gjort det. Vi var i Syden da familiens yngste var tre år, og vi hadde ikke med vogn. Ble barnet sliten i bena om kvelden bar pappa'n det på skuldrene. Jeg syntes det var deilig å slippe å drasse på enda mer bagasje enn vi hadde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Ta med vogna :-) Og god tur til Kreta! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hovedinnlegger;) Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Takk for raske svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg har hatt med vogn de gangene jeg har dratt til Syden. Kjekt hvis man har unger som sovner tidlig om kvelden. Det er jo sånn at de fleste har ikke lyst å sitte på hotellrommet fra klokka sju 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flyturen Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Hvis trillen dere har er billig ville jeg tatt den med. Min erfaring er at veldig mange (flertallet) vogner blir ødelagt på flyet. Det går på forsikringen og blir reparert, men det blir ekstraarbeid. På den annen side så skal dere kanskje ikke bruke trille så mye lenger og da er det kanskje ikke så farlig. Ofte kan man leie triller på hotellet, men det må man undersøke. Jeg har vært på hoteller både med og uten utlån av triller. Jeg har aldri tatt med vogn/trille og heller kjøpt en veldig billig på feriestedet fremfor at vognen hjemme skulle bli ødelagt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megselv2=) Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 hadde paraplytrille med vi.Kjekt på flyplassene da vi reiste på natten.Også kjekt når man skal gå mye.ta med vogna evt kjøp en billig paraplytrille=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Nå har du kanskje allerede dratt, men jeg ville tatt med en enkel trille, en slik som er liten og lett og kan slås sammen. vi tok en gang med oss en som vi hadde kjøpt på loppemarked for den nete sum av kroner 30, og da vi dro, satte vi den igjen der vi leide :-) God tur! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willia Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Sjekk med hotellet, de kan ha trille til utleie. Da vi var i Bulgaria var det utlån fra hotellet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Vi drar med treåring om et par uker, og tar ikke med vogn. Men nå har ikke vi brukt vogn på halvannet år heller da. Vi snur døgnet til ungene litt når vi er på ferie, de legger seg i ti-elleve tiden, og står opp tilsvarende sent. Dermed går det fint med middag i åttetiden om kvelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg ville ikke tatt med vogn.. Vi var i syden i januar, og da var guttungen min 4,5 år. Jeg bestilte et hotell som ikke lå langt unna sentrum. Vi gikk ca. 10 min for å komme dit. Vi spiste middag ute ca. kl. 19-20 hver kveld, tusla litt etter det og var på hotellet ca. kl. 22. Ikke noe problem uten vogn. Par kvelder tok vi taxi til hotellet. Vi sov en times tid på dagen alle mann.. ) Hvis barna er så slitne at de ikke orker å gå, så synes jeg man er for sent ute med dem.. I hvert fall når de er så store som 4 år. Det virker som om jenta di er flink til å gå, så det blir neppe noe problem. ) Gutten min kan være litt lat nemlig, og klage over at han er sliten etter 5 min gange, hehe.. men han må pent gå fordet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.